آرایش غلیظ «خاله شادونه» خبرساز شد! +عکس

«خاله شادونه»؛ مجری معروف برنامه کودک، در نمایشگاه نشریات خانوادگی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است به اجرای برنامه پرداخت اما …

 

خبرگزاری دانشجو: نمایشگاه نشریات خانوادگی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده است در اقدامی قابل تقدیر سالنی در طبقۀ همکف را به کودکان اختصاص داده و با برگزاری برنامه هایی متنوع، کودکان و خانواده هایشان را به این نمایشگاه جذب می کند.
هفته گذشته «خاله شادونه» در این سالن به اجرای برنامه پرداخت، اما در این برنامه مواردی را مشاهده کردیم که بسیار عجیب می نمود، به عنوان مثال آرایش غلیظ «خاله شادونه» موجب گشته بود تا مردانی که سنشان هیچ نسبتی با این برنامۀ مخصوص کودکان نداشت، به قسمت جلویی سالن رفته، با ولع برنامه را دنبال کنند.
همچنین آهنگ ضربی و بسیار تندی که با صدای بسیار بلند فضای سالن را به شدت تحت تأثیر قرار می داد، دختران جوانی را در ردیف های انتهایی به حرکاتی شبیه به حرکاتی که در پارتی ها مرسوم است، وا می داشت.
حال سؤال این است که این گونه نمایش ها و موسیقی های بسیار تند و زننده، چه نسبتی با فضای کودکانه دارد؟ آیا هرچه موسیقی ها پر ضرب تر باشند، به فضای شاد و شلوغ کودکانه نزدیک تر می شود؟
مشکل از آن جا ناشی می شود که در ذهن این برنامه سازان این گونه جا افتاده است که هرچه ضرب و ریتم موسیقی تندتر باشد، فضایی شادتر تولید کرده، به فضای ذهنی کودکان نزدیک تر می شوند.
معلوم نیست این انگارۀ اشتباه از کجا به ذهن این افراد تلقین شده است، برومند، کارگردان و برنامه ساز پرسابقۀ کودکان، چند سال قبل گفته بود برنامه سازان حال حاضر تلویزیون با فضای ذهنی کودکان آشنایی ندارند و گمان می کنند این نوع موسیقی های تند به روحیات کودکان نزدیک تر است.
امیدواریم روزی مسئولان فرهنگی جمهوری اسلامی به خود آمده، این گونه فضاهایی که ذهن کودکانمان را تخمیر نموده را از برنامه های نونهالان حذف کنند.

تا این لحظه ۱۵نظر ثبت شده
  1. ارباب نیما:

    آرایش در حد نرمال بوده مثل تموم مادرا دیگه که میرن بیرون

  2. ایلار جون:

    به نظر من که عالیه شما هم کم پشت سر اون بیچاره حرف بزنید

  3. نیلوفر 15:

    یییییییییییششششششششششششش خخخخخخخخخخخخخخخ ههههههههههههههه هوووووووووووووووو

  4. غزال کرمی:

    به نظر من خوب بودن هرچیزی درساده بودن آن است

  5. فاطمه قزبانی:

    به نظرمن خوب بود

  6. تینا:

    خب همشون دستشون توی یک کاسه است

  7. فاطیما:

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جه کاری

  8. رضا:

    متاسفانه همه ایرانی ها دنبال یک سوژه میگردین تا آبروی یکی رو ببرین خوتون رو بزنید جای این بدبخت شما هم بودین همین کارارو میکردین

  9. فهيمه:

    سلام نمیدونم واقا مشکل شما با خاله شادونه چیه چرا اجازه نمی دید اونم مثل بقیه برو بچه های صدا وسیمای جمهوری اسلامی شانس خودشو امتحان کنه

  10. naser:

    سلام مشکل ما فقط آرایش خاله شادونه نیست بلکه خاله شادونه هایی هستند که روز به روز به تعدادشون در صدا وسیمای جمهوری اسلامی اضافه می شن و سر آخرم با این آرایششای مشنگشون گند می زنن به نام اسلامی آخر صدا و سیما

  11. سارا:

    بسه دیگه چرا انقدر درباره اون بدبخت حرف های بی ربط می زنید

  12. سیده سادات شکوه حسینی:

    بابا شمام مثل اینکه یا کارو زندگی ندارین یا با معروفیت خاله شادونه مشگل دارین و حسادت میکنین..لباس زنندش کجا بوده شما چقدر چش هیزین که اونو دیدین..پ نه پ روضه بزارن واسه بچه ها که ذهنشون خراب نشه..بابا جمع کنین این مسخره بازیارو..

  13. باقری .کرمانشاه:

    همه بایدبرن شاگردی خانم برومند عزیز برنامه کودک یادبگیرن مخصوصا فیلم بینظیرآب پریا.بابازی فوق العاده رشک پری.خاله شادونه.برنامه رپرتاژ عموپورنگ وفتیله ها واخیرا عموقناد که احساسات پاک بچه ها رو وسیله تبلیغ زرماکارون وبینکو و…قراردادن

  14. sahar:

    افتضاح بود

  15. فاطمه:

    نظر من عالی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.