آرایش پف پشت چشم

کد خبر: ۴۰۲۳۳۵
تاریخ ارسال خبر: ۱۰م تیر

۱) اولین مشکل این صورت این است که پشت پلک کمی پف دارد بنابراین باید به نوعی آن را پوشاند، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از سایه تیره پشت پلک بالا را کامل تیره کنید تا پف کمتر به چشم بیاید و در نهایت گوشه‌های خارجی چشم را به سمت خارج محو کنید.

۲) پیشنهاد می‌کنیم یک خط چشم پهن سراسری روی پلک بالا بکشید، یعنی خط چشم را از گوشه داخلی به سمت انتهای چشم بکشید و گوشه‌های خارجی را کمی پهن‌تر کنید. همچنین برای اینکه چشم‌ها بیشتر خود را نشان دهند داخل چشم را هم خط‌چشم بکشید. خط چشم پایین را می‌توانید به ۲گونه بکشید؛ یکی اینکه کامل خط چشم بکشید و بعد با انگشت کمی رنگ مشکی را پخش کنید. روش دیگر این است که خط چشم پایین را با فاصله بکشید، یعنی از گوشه داخلی تا انتها با فاصله کمی از خط مژه بکشید و بعد از گوشه داخلی کمی به سمت خارج بروید، با این کار چشم بزرگ‌تر و درشت‌تر جلوه می‌کند

۳) برای چنین صورتی ابرو باید نه بسیار صاف باشد و نه بسیار هشتی، بهتر است حالتی بینابین انتخاب شود.

۴)  هنگامی که بینی کوچک بوده ولی از گوشه‌ها کمی پهن است. برای جمع کردن این پهنی پیشنهاد می‌کنیم که کناره‌های بینی را با یک کرم‌پودر کمی تیره، بپوشانید، البته باید حواستان باشد که نباید این تیرگی تا نزدیک چشم بیاید.

۵) اگر سایه تیره استفاده کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم بهتر است که رژلب پررنگ استفاده نکنید، بلکه سراغ یک رژ کم‌رنگ مثل کالباسی بروید.

۶) به‌طور کلی باید بدانید که خط‌های افقی صورت را گردتر می‌کند و خطوط عمودی صورت را درازتر نشان می‌دهد. برای چنین صورتی باید کاری کنید که گردتر به نظر برسد بنابراین کجی رژگونه باید کمی افقی باشد، یعنی از پایین لاله گوش آغاز کرده و زیر خط گونه را آرایش کنید.کسانی که پیشانی بلندی دارند بهتر است که آرایش موهایشان به صورت خرد مدل داده شود. همچنین باید تا جایی که امکانش هست موها روی پیشانی بیاید

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.