آربلوا: فکر می‌کنید تمجید از مورینیو جنایت است

۲۹خردادماه،

آلوارو آربلوا در گفت‌‌و‌گو با شبکه رادیویی اسپانیا دربارهٔ ژوزه مورینیو به صحبت پرداخت.

به گزارش فارس، وی که در مصاحبه‌های اخیرش به دفاع از سرمربی پرتغالی پرداخته است، در این باره اظهار داشت: آنچه دربارهٔ مورینیو گفتم به خاطر این بود که اکنون چنین احساسی را دارم نه به خاطر اینکه به ترک رئال فکر می‌کنم. شما فکر می‌کنید تمجید از مورینیو جنایت است اما من از تجربه‌ کار کردن با او در سه سال حرف می‌زنم.

آربلوا خاطرنشان کرد: من دربارهٔ خودم حرف می‌زدم، هیچ اشاره غیرمستقیمی به کسی نداشتم. من اولین کسی بودم که خودم را مثال زدم و هرگز نامی از هم‌تیمی‌هایم نبردم.

وی همچنین دربارهٔ آتش تند انتقادات علیه خودش گفت: تعجب‌آور بود که کاملا زیر این آتش نسوختم اما حواسم سر جایش است و می‌دانم که خائن نیستم.

مدافع رئال مادرید تأیید کرد که روابطش با کاسیاس سرد شده است و افزود: مثل قبل صمیمی نیستیم. یک روز با گذشت زمان خودش خوب می‌شود. این فرصت را داریم که رو در رو مشکلات را حل کنیم. عادلانه نیست که مورینیو را وارد بازی کنیم؛ این مسئله بین من و کاسیاس است.

آربلوا اضافه کرد: ما هنوز روابط حرفه‌ای داریم. من در زمین ۱۰ هم‌تیمی دارم که همه‌چیزم را برای آنها می‌دهم، کاسیاس هم یکی از آنها است. این مسئله فضای اروی تیم ملی اسپانیا را خدشه‌دار نمی‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.