آرزوهای بر باد رفته یک زن پس از عمل زیبایی

۳۱فروردین۱۳،

زن جوان وقتی برای طلاق شوهرش اقدام کرد، از سوی وی با آب جوش هدف قرار گرفت و از ناحیه صورت دچار سوختگی شدید شد. وی بعد از طلاق از شوهرش برای انجام عمل زیبایی به یک متخصص جراح پلاستیک مراجعه کرد اما بعد از بازکردن باندهای صورتش با صحنه هولناکی روبه‌رو شد و این بار برای شکایت از پزشک خطاکار راهی دادسرا شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ چندی قبل زن جوانی به دادسرای جرائم پزشکی رفت و از یک پزشک متخصص زیبایی شکایت کرد. وی به قاضی دادسرا گفت: سال قبل بعد از ازدواج با مرد مورد‌علاقه‌ام متوجه شدم او به مصرف مواد مخدر شیشه اعتیاد پیدا کرده است. از آنجا که تحمل زندگی با شوهر معتادم را نداشتم، به دادگاه رفتم و درخواست طلاق دادم. وقتی شوهرم متوجه شد که من قصد طلاق دارم، با آب جوش صورتم را سوزاند اما من که از قبل برای جدایی تصمیم گرفته بودم، سرانجام موفق شدم از او جدا شوم.

مدتی از این موضوع گذشت و من به خاطر سوختگی صورتم گوشه‌گیر شده بودم و کمتر از خانه بیرون می‌رفتم. حتی با دوستانم رفت‌و‌آمد نداشتم و اگر هم در بیرون قراری داشتم سعی می‌کردم به صورتم ماسک بزنم تا مورد تمسخر دیگران قرار نگیرم. سوختگی صورتم مرا به شدت افسرده کرده بود تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم به یک جراح پلاستیک مراجعه کنم. از طریق آگهی روزنامه به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کردم. او از کارش خیلی تعریف کرد و حتی آلبوم بیمارانش را که بعد از عمل جراحی زیبا شده بودند به من نشان داد و گفت که همگی راضی می باشند. من با این اوصاف صورتم را به تیغ جراحی پزشک دادم به این امید که چین و چروک‌های سوختگی از بین برود.

وی ادامه داد: چند روز بعد از عمل وقتی پانسمان صورتم را باز کردم، خیلی خوشحال بودم اما این شادمانی دوام زیادی نداشت. وقتی چهره‌ام را در آینه دیدم، شوکه شدم. لبم و صورتم کج شده بود و این درد تازه‌ای بود که بدان گرفتار شدم. بلافاصله به مطب دکتر جراح رفتم و متوجه شدم به مسافرت رفته است. اوضاع صورتم خیلی بدتر از قبل شده بود به همین خاطر به پزشک حاذقی که یکی از اقوام معرفی کرد مراجعه کردم. بعد از معاینه، پزشک مربوطه گفت که دکتر جراح احتمالاً به خاطر کم‌تجربگی پوست صورتم را بیش از حد کشیده و اینگونه صورت و لب‌هایم کج شده است. اکنون من به دادسرا آمده‌ام تا از پزشک معالجم به خاطر سهل‌انگاری در عمل زیبایی و آسیب رساندن به صورتم شکایت کنم.

در پایان قاضی پرونده برای روشن شدن حقیقت دستور داد تا پزشک مربوطه را به دادسرا احضار کنند. تحقیقات دربارهٔ این پرونده توسط پلیس ادامه دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.