آرزوی شکست برای چلسی توسط انگلیسی ها

مربیان تیم‌های تاتنهام و نیوکاسل یونایتد انگلیس آرزو می‌کنند در فینال لیگ قهرمانان اروپا آلمان‌ها به برتری مقابل نماینده کشورشان برسد.

به نقل از سان، چهارشنبه گذشته پس از برتری بایرن مقابل رئال در پایان ضربات پنالتی بازی برگشت مقابل رئال مادرید، این گونه تصور می‌شد که انگلیسی‌ها علاقه‌ای به کسب موفقیت بایرن در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی نداشته و خواهان موفقیت نماینده کشورشان هستند. اما در بریتانیا از گوشه و کنار اخباری در دو روز گذشته به گوش رسیده که حکایت از تمایل فراوان مربیان تیم‌های تاتنهام و نیوکاسل برای موفقیت باوارایی‌ها می‌کند.

علت این امر رقابت فشرده‌ای است که هم اکنون نیوکاسل و تاتنهام، تیم‌های چهارم و پنجم جدول لیگ برتر بر سر کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان در کنار دو تیم منچستری (یونایتد و سیتی) و همین‌طور آرسنال آغاز کرده‌اند. زیرا در صورتی که در پایان اردیبهشت ماه بایرن در مصاف نهایی در ورزشگاه آلیانس آره‌نا مغلوب استامفوردبریجی‌ها شود، شمار نمایندگان انتخابی انگلیس در بهترین جام باشگاهی اروپا با حضور قطعی چلسی به عنوان تیم قهرمان، در عدد ۳ باقی می‌ماند؛ اما در صورتی که بایرن برنده بازی شود، آن وقت فرصت خوبی به دو تیم مذکور برای راهیابی به لیگ قهرمانان به عنوان سهمیه چهارم رو می‌کند.

در این ارتباط ردنپ اظهار داشت: دروغ‌گو خواهم بود اگر بگویم دلم می‌خواهد چلسی برنده لیگ قهرمانان شود. در واقع من الان طرفدار بایرن هستم. امیدوارم بایرن ببرد تا هواداران تاتنهام بتوانند فرصت حضور تیم محبوب‌شان را در لیگ قهرمانان اروپا بیابند.

آلن پاردیو نیز به عنوان مسئول فنی نیوکاسل اظهار داشت: هواداران چلسی از من دلخور نشوند. من دوست ندارم چلسی مقابل بایرن برنده شود. چون ما می‌خواهیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم هواداران چلسی درک کنند. واقعا دردناک است ما پس از تحمل رنج فراوان در لیگ برتر چهارم شویم اما بخاطر قهرمانی احتمالی چلسی این امکان را از دست بدهیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۳ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۹ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تاتنهام, نیوکاسل

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.