آزار و اذیت دختر ۵ ساله در پارک

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

آزار و اذیت دختر بچه ای که تنها ۵ سال داشت آن‌هم در پارک رفتار بی شرمانه ی مردی بود که منجر به درگیری چند مرد با او و دستگیری او شد.
چند روز قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت مردی را در حال کودک‌آزاری در پارک دیده و با او درگیر شده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مردی میانسال دقایقی قبل دختربچه‌ای را در کنار وسایل بازی پارک مورد آزار و اذیت قرار داده است.
مردی که شاهد این حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش کردن در پارک بودم که متهم و دختربچه را روی یکی از سرسره‌های پارک دیدم. دختر که سن چندانی نداشت و یک نان سنگک در دستش بود، گریه می‌کرد اما مرد به گریه‌های او توجهی نمی‌کرد. من که از دیدن این صحنه شوکه شده بودم جلو رفتم و با آن مرد درگیر شدم اما او وانمود کرد دختربچه فرزندش است. با وجود این وقتی خوب به وضعیت مرد دقت کردم متوجه شدم که او دروغ می‌گوید و به‌همین دلیل با او گلاویز شدم و دختربچه را از چنگ وی نجات دادم.

تجاوز به دختر 5 ساله در پارک

شواهد گویاست که  مرد بازداشت شده از ساعت ۵صبح آن روز در حال پرسه زدن در پارک دیده شده است. به این ترتیب متهم بازداشت شد و در جریان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که در حال اذیت و آزار دختر بچه بوده‌است.در چنین شرایطی پرونده اتهامی این مرد به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و متهم از سوی بازپرس مدیرروستا تحت بازجویی قرار گرفت. او درباره آنچه رخ داده بود، گفت: دختربچه را درحالی‌که یک نان در دستش بود و می‌خواست از خیابان عبور کند دیدم.
سراغش رفتم و دستش را گرفتم و او را به بهانه بازی کردن به پارک بردم. او خیلی کوچک‌تر از آن بود که بفهمد چه نقشه‌ای دارم. ابتدا با دادن شکلات او را سرگرم کردم و در ادامه او را روی یکی از سرسره‌ها بردم. پارک خلوت بود و فکر کردم روی سرسره هیچ‌کس به من شک نمی‌کند، اما دقایقی بعد دختربچه شروع به گریه کرد و مرد جوانی من را در آن وضعیت دید و با من درگیر شد.
متهم ادامه داد: قبلا که به اتهام کودک آزاری به زندان افتادم با خودم عهد کردم دیگر دست به این کار نزنم اما نمی‌دانم چطور شد باز هم این کار را انجام دادم. بررسی سوابق این مرد ۴۲ساله که متاهل و دارای ۲فرزند است نشان می‌دهد او پیش از این ۲بار به اتهام آزار و اذیت کودکان دستگیر و زندانی شده است.براساس این گزارش، هم‌اکنون مرد کودک‌آزار به اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار دارد و تحقیقات برای افشای سایر جرائم احتمالی او ادامه دارد.


ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. انا:

    سلام من یه مادرم دخترپنج ساله دارم خداشاهده به محض دیدن این خبر خیلی شوکه شدم یعنی یک انسان تااینحد می تونه پست باشه اخه اون بی شرم خودش یک پدر هست من ازان اقایی که دختر بچه رانجات داده خیلی خیلی تشکر می کنم از مسولین هم تقاضامندم به عنوان یک مادر که اشد مجازات رابرای این فرد در نظر بگیرن ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.