آزمون فلوشیپ پنجشنبه برگزار می‌شود/نحوه پذیرش داوطلبان

۲۴اردیبهشت،

Multimedia_pics_1390_1_Photo_2190.jpg

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون کتبی پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) در روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی در روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، گفت: آزمون شفاهی این دوره در طی روزهای ۲۷ تا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرش نهایی از طریق معدل‌گیری آزمون کتبی شامل ۱۰۰ سوال با ضریب ۲ و آزمون شفاهی به صورت آسکی با ضریب یک و با رعایت کلیه مقررات انجام می‌شود، اظهارکرد: آغاز دوره ها از اول مهر سال جاری است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه توزیع کارت در محل‌های مشخص شده و توسط دانشگاه برگزار کننده آزمون انجام می‌شود، تصریح کرد: آزمون در کلیه رشته‌ها در مراکزی که دانشگاه‌های علوم پزشکی دارای مجوز آموزش اعلام ظرفیت است، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان آزمون‌ فلوشیپ در هر مرحله از آزمون‌های کتبی و شفاهی ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره کل هر مرحله از آزمون می باشند، اظهارکرد: در این دوره حداقل ۵۰ درصد ظرفیت هر رشته محل به اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی آزاد اسلامی مشمول استفاده از مزایای فوق شناخته نمی‌شوند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: در صورت تکمیل نشدن ظرفیت اعضای هیات علمی و یا عدم احراز حدنصاب، ظرفیت پذیرش از بین داوطلبان آزاد واجد شرایط تکمیل می‌شود و در بین داوطلبان آزاد در شرایط مساوی اولویت با اعضای غیر هیات علمی شاغل در دانشگاه‌های علوم پزشکی است، همچنین در بین داوطلبان هیات علمی در شرایط مساوی، اولویت با اعضای هیات علمی تمام وقت جغرافیایی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.