آسانژ مجبور شد صورتش را با لامپ “یو وی” بسوزاند!

موسس سایت افشاگر ویکی لیکس فاش کرده که مجبور شده پیش از نطق سخنرانی خود در بالکن سفارت اکوادور در لندن صورت خود را با لامپ یو وی (فرابنفش) بسوزاند تا صورتش رنگ پریده به نظر نیاید!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه دیلی میل، جولیان آسانژ، موسس سایت افشاگر ویکی لیکس به این روزنامه گفته است که او نگران پریدگی رنگ صورتش بوده که بر اثر حبس خودخواسته وی در سفارت اکوادور به وجود آمده و بنابراین مجبور شده تا از لامپ فرا بنفش برای تغییر رنگ صورتش استفاده کند.

جولیان آسانژ به روزنامه دیلی میل گفت: من از لامپ فرابنفش استفاده کرده‌ام تا چهره بهتری داشته و رنگ پریده به نظر نیایم! پس از حدود یک ساعت یکی از کارکنان من گفت جولیان یک طرف صورتت شبه لبو شده و گردنت‌ هم همین طور!

وی در ادامه گفت: من شبیه یک خرچنگ آبپز شده بودم اما سخنرانی من در بالکن سفارت اکوادور یک لحظه حساس سیاسی بود و من نمی‌دانستم که چه کار باید بکنم.

بنا به نوشته روزنامه دیلی تلگراف او تصمیم گرفته تا طرف دیگر صورت خود را نیز بسوزاند تا دو طرف صورتش دارای رنگ‌های یکسان باشد.

وی گفت: چشمان من داشت می‌سوخت و من نمی‌توانستم جایی را ببینم. تمام صورتم تاول زده بود و پوستم داشت کنده می‌شد.

برطبق نوشته این روزنامه جولیان آسانژ در نهایت مجبور شده تا صورت خود را با استفاده از گریم درست کند تا شبیه قربانی حادثه چرنوبیل به نظر نیاید!

جولیان آسانژ همچنین گفت که سلامتی وی درون سفارت اکوادور به تدریج در حال از بین رفتن است علی رغم اینکه وی تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت خود صورت می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.