آسمان تهران فردا و پس‌فردا ابری است

۰۱م آذر ،

weather.jpg

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، آسمان تهران در روز پنج‌شنبه و جمعه کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود.

به گزارش سرویس«محیط زیست» ایسنا، سازمان هواشناسی روز چهارشنبه اعلام کرد که طی بعد از ظهر جمعه تا پایان روز شنبه بارش در بعضی نقاط استانهای کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، چهار محال و بختیاری، غرب اصفهان، گیلان و بتدریج در استانهای بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از شدت بیشتری برخوردار است. از این رو در این مدت آب گرفتگی معابر عمومی و سیلاب در بعضی نقاط استانهای فوق پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است که در مناطق سردسیر و مرتفع استانهای یاد شده به سبب بارش برف اختلال در تردد جاده‌ای رخ خواهد داد.

همچنین از عصر جمعه و طی روز شنبه سرعت باد در استانهای ایلام، خوزستان،‌بوشهر و شمال خلیج فارس افزایش می‌یابد. از این رو احتمال خسارت در این استانها و مواج بودن خلیج فارس در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روز چهارشنبه در نوار شمالی و بعضی مناطق نیمه جنوبی کشور ابرناکی، بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود که در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به صورت برف بوده و در مناطق جنوبی تر با رعد و برق همراه می‌باشد.

در همین راستا ، بتدریج از سمت جنوب غرب از مقدار ابرها کاسته شده و این ناپایداری‌های جوی در روز پنج شنبه در نوار شمالی کشور، به ویژه سواحل غربی دریای خزر، تداوم خواهد داشت. در روز جمعه نیز با ورود یک سامانه تازه بارشی به کشور، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد ابتدا از نوار غربی و جنوب غرب آغاز شده که بتدریج گستره آن تمام نیمه غربی و در بعد از ظهر این روز دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر و در روز شنبه بعضی از استانهای شرقی را نیز در بر خواهد گرفت.

شایان ذکر است خلیج فارس و تنگه هرمز روز چهارشنبه و مجددا از جمعه تا دوشنبه مواج و طوفانی خواهند بود.

به گزارش ایسنا، آسمان تهران در روز پنج‌شنبه ، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود و دمای آن درکمترین دما ۲ درجه و در بیشترین دما ۱۲ خواهد بود. همچنین آسمان تهران در روز جمعه نیز نیمه ابری و در بعد از ظهر به تدریج ابری، گاهی بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد داشت و کمترین دما آن ۶ در جه و بیشترین دما نیز ۱۲ درجه خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.