آسیب شدید رونالدو کام رئالی ها را تلخ کرد

۲۲ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

خبرآنلاین:  در ادامه هفته یازدهم لیگا اسپانیا تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد iبه سختی و با نتیجه ۲ بر یک از سد لوانته عبور کند.

در این دیدار ابتدا شاگردان آقای خاص با گل دقیقه ۲۱ رونالدو از میزبان خود پیش افتادند اما با آغاز نیمه دوم فشار تیم لوانته بر روی دروازه حریف بیشتر شد و سرانجام شاگردان خوان مارتینز در دقیقه ۶۲ گل تساوی را iبه ثمر رساندند.

در حالی که این دیدار با همین نتیجه رو iبه پایان بود کهکشانی های رئال با گل دیر هنگام آلوارو موراتا جوان ۲۰ ساله خود بازی را iبه سود خود iبه پایان بردند.

اما نکته ای که این پیروزی را iبه کام مادریدی ها تلخ کرد، مصدومیت شدید کریستیانو رونالدو از ناحیه ابرو و چشم چپ بود که برای لحظاتی باعث توقف بازی شد.

مصدومیت ستاره پرتغالی با خونریزی شدیدی همراه بود و تا حدودی جدی iبه نظر می رسید، iبه طوری که سرخیو راموس پس از پایان بازی با انتقاد از بازی خشن بازیکنان لوانته گفت: «خوانلو و باستیروس همواره بازی خشن را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

باستیروس همواره دوست دارد جلب توجه کند. او باید بر روی ورزش بوکس تمرکز کند نه فوتبال چرا که این ورزش بیشتر iبه او می‌خورد!»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.