آشفتگی در بازار رایانه

۱۵م دیماه ،

239-15.jpg

رییس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: آنچه ما در نظام صنفی رایانه‌ای انجام می‌دهیم شامل تمام فعالیت‌های نظام مهندسی می‌شود و عمق بخشی به این وظایف در همین نظام باید تحقق یابد.

آزاده داننده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه وضعیت واردات و قیمت کامپیوتر و قطعات آن در بازار دچار آشفتگی شده است، اظهار کرد: عدم توسعه و رکود عامل این آشفتگی در بازار است.

وی با اشاره به اینکه بازرگانان با ملاحظه عدم ثبات در بازار، واردات کالا را متوقف می‌کنند، اذعان کرد: ما فکر می‌کنیم با وضعیت موجود به تدریج با کمبود کالا در سطح بازار روبه رو خواهیم شد.

وی در خصوص جای خالی نظام مهندسی کامپیوتر در کنار نظام مهندسی‌های دیگر، تصریح کرد: باید منظورمان را از تشکیل نظام مهندسی مشخص کنیم ضمن اینکه نظام مهندسی نهادی است که در هر شاخه‌ای فعالیت‌های اشخاص حقیقی و حقوقی آن حوزه را ساماندهی می‌کند و در حال حاضر نظام صنفی کامپیوتر این کار را انجام می‌دهد.

رییس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌یی کشور با اشاره به اینکه نباید خود را درگیر عناوین کنیم، افزود: ما تصورمان این نیست که در کنار نظام صنفی یک نظام مهندسی هم داشته باشیم زیرا آنچه که ما در این نظام انجام می‌دهیم شامل تمام فعالیت‌های نظام مهندسی می‌شود و عمق بخشی به این وظایف در همین نظام باید تحقق یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.