آشنایی با جرایم رایانه‌ای

جام جم آنلاین: خانه فرهنگ امیرکبیر با هدف ارتقای سطح سواد رسانه‌ای شهروندان، نشست «آشنایی با جرایم رایانه‌ای» را با حضور کارشناسان برگزار می‌کند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ شهرداری تهران، جرایم رایانه ای از جمله جرایمی است که با سرعت زیاد در حال گسترش است و یکی از مشکلات این حوزه ناآگاهی مردم از وجود قوانین و چگونگی برخورد با این جرایم است، تا آنجایی که اکثر افرادی که به وسیله اینترنت مورد سوء استفاده قرار گرفته اند به دلیل ناآگاهی از روند رسیدگی به جرایم اینترنتی در نیروی انتظامی از شکایات علیه مجرمان منصرف می شوند.

خانه فرهنگ امیرکبیر با توجه به فراوانی جرایم رایانه ای نشستی کارگاهی و آموزشی با حضور ماندانا طوسی وکیل دادگستری برگزار می کند و طی آن آگاهی های پیشگیرانه و نحوه برخورد با مصادیق جرایم رایانه ای به شهروندان آموزش داده می شود.

نشست آموزشی و کارگاهی «آشنایی با جرایم رایانه ای» ۲۷ شهریور ماه جاری از ساعت ۹:۳۰ به نشانی شهرک گلستان (شهرک راه آهن) – انتهای بلوار کاج – سروستان ۱۱ – پلاک شش برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۴۴۷۲۸۰۱۷ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.