آغازی برای هم‌اندیشی در حوزه مطالعات رسانه‌ای

۳۱فروردین۱۳،

اولین نشست دانشجویان دانشگاه تهران با رئیس رسانه ملی؛

مهندس سید عزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی به دعوت انجمن علمی ارتباطات دانشگاه تهران سه شنبه در جمع دانشجویان این دانشگاه حضور می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ بنا به نقل از تمنایی دبیر این انجمن، این نشست اولین بار با حضور رئیس صداوسیما با موضوع مطالعات رسانه‌ای برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه حضور ریاست سازمان صدا وسیما در این نشست برای دانشگاه مبارک است گفت: این هم‌اندیشی با هدف بررسی عملکرد صداوسیما در حوزه رسانه از بعد نظریه‌های ارتباطی و علمی برگزار می‌شود و نقطه آغازی برای برگزاری نشست‌های تخصصی در این زمینه و تعامل بیشتر دانشگاه با رسانه خواهد بود.
تمنایی با اشاره به اینکه در این هم‌اندیشی دانشجویان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و نقدهایشان را با رئیس رسانه ملی در میان می‌گذارند گفت: در این نشست اولویت با نقد علمی است و کمتر به مصداق‌های برنامه‌ای پرداخته می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد این نشست سرآغازی برای برگزاری کارگروه‌ها و نشستهای مشورتی در حوزه مطالعات رسانه‌ای باشد.
این هم‌اندیشی سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ در تالار «ابن خلدون» دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و حضور برای همه دانشجویان آزاد است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.