آغاز اعزامهای بدون پیش ثبت نام عتبات عالیات از سه شنبه

فروردین ۱۴۰۳

توقف ۱۸ روزه اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات از روز سه شنبه ۱ مرداد ماه پایان یافته واعزام زوار ایرانی به عتبات بدون پیش ثبت نام اینترنتی آغاز می گردد.

مسعود اخوان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: اعزامهای عتبات عالیات از ۱۳ تیر ماه سال جاری به سبب مرمت و بازسازی هتل های محل اقامت زائران ایرانی در عتبات عالیات عراق متوقف شده و تا ۳۱ تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: مرحله تازه اعزامهای عتبات عالیات تا ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان ایرانی می توانند با مراجعه حضوری و مستقیم به دفاتر زیارتی سازمان حج و زیارت عازم عتبات شوند.
اخوان با اشاره به دور دوم اعزامها که از ۲۹ مرداد ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت،‌گفت: البته اعزامهای این مرحله با نام نویسی در پایگاه اینترنتی پیش ثبت نام عتبات انجام می گردد و این پایگاه اینترنتی برای نام نویسی در دور دوم اعزامهای عتبات از ۲۳ تا ۳۰ تیرماه فعال بود و متقاضیان می توانستند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی به نشانی  www.atabat.haj.ir در دور دوم اعزامها نام نویسی کنند.
وی خاطر نشان کرد: نتایج قرعه کشی اعزامهای مرحله دوم امروز سه شنبه بر روی پایگاه اینترنتی پیش ثبت نام عتبات قابل رویت خواهد بود./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.