آغاز انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دکتری آزاد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد و تا دوشنبه چهاردهم بهمن ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر ناصر اقبالی گفت گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه www.azmoon.org  برای انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.
رییس مرکز آزمون این دانشگاه گفت: ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت مختص داوطلبانی است که در آزمون دکتری تخصصی سال۹۲ شرکت کرده بودند و در جلسه مصاحبه علمی رشته حضور داشتند.
اقبالی در ادامه افزود: داوطلبان می توانند یک رشته را در حداکثر۳ واحد دانشگاهی انتخاب و ثبت کنند.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: زمان اعلام شده برای مرحله تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی قابل تمدید نخواهد بود بنابراین به متقاضیان توصیه می شود در اسرع وقت برای ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.
انتشار نتایج پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از انتشار یافتن نتایج پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه خبر داد و گفت: این نتایج در پایگاه www.azmoon.com قابل ملاحظه است.
دکتر ناصر اقبالی افزود: زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون شنبه۱۲بهمن است بنابراین
پذیرفته شدگان باید در این روز به واحدهای مربوط مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: داوطلبان در صورتی که با پرسش یا ابهامی مواجه شدند می توانند با مراجعه به پایگاه های الکترونیکی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com یا porsesh@pubr-azmoon.com پرسش خود را مطرح کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.