آغاز “بارش”ها و “کاهش دما”از یکشنبه در نوار شمالی /کاهش دید افقی و کیفیت هوا

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

از ظهر روز یکشنبه در سواحل شمالی کشور نیز ابرناکی، بارش باران وکاهش نسبی دما آغاز می گرددو روز دوشنبه بارش ها در این مناطق تشدید می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز “جمعه ۱۹مهرماه ۹۲” اعلام شد،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، پیش بینی می گردد باد و توفان تا ظهر فردا همچنان در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی ادامه داشته باشد و کیفیت هوا و دید افقی را در این مناطق کاهش دهد و این شرایط سبب اختلال  در تردد جاده ای در این مناطق می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، تا روز یکشنبه در بعضی نقاط استان های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، شرق فار و شمال هرمزگان شرایط برای ناپایداری هوا فراهم است بنابراین در این مدت بارش باران گاهی با رعدو برق، وزش باد و گردوخاک موقتی در این مناطق پیش بینی می گردد.

شایان ذکر است، بارش در این مدت در استان های یزد و کرمان از شدت بیشتری برخوردار است همچنین از ظهر روز یکشنبه در سواحل شمالی کشور نیز ابرناکی، بارش باران وکاهش نسبی دما آغاز می گرددو روز دوشنبه بارش ها در این مناطق تشدید می گردد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف، تاکمی ابری وگاهی وزش باد پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۲۴ درجه و درکمترین حالت به ۱۳ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.