آغاز برگزاری دوره‌‏های آموزشی تربیت مدرس دانشگاه علمی کاربردی در سطح استان‏‌ها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

7-250.jpg

رییس مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری دور تازه دوره‏‌های آموزشی تربیت مدرس با رویکرد واحدهای استانی خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر همایون روحیان با اعلام این خبر افزود: دوره‏‌های یاد شده به منظور ارتقاء سطح علمی و مهارتی مدرسان و تقویت رویکردهای فرهنگی مذهبی آن‏ها و با توجه به دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه طرح دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه‏‌ها طراحی شده و در شش سطح مهارت‏های عمومی، مهارت‏های پایه (۱) و (۲)، مهارت‏های تخصصی (۱)، (۲) و (۳) برگزار می‏‌شود و واحدهای استانی نقش مجری دوره‏‌ها را تحت نظارت مرکز امور مدرسان دانشگاه خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: دوره آموزشی مهارت‏‌های عمومی با رویکرد واحدهای استانی در استان‏هایی که به نوعی در دوره‏‌های پیش شرکت فعال داشته‏‌اند، برای اولین بار در سه استان زنجان، اردبیل و فارس به ترتیب در تاریخ‏های ۲۰ تا ۲۲ آبان، ۲۴ تا ۲۶ آبان و ۸ تا ۱۰ آذر برگزار می‏‌گردد.

دکتر روحیان تصریح نمود: از محورهای دوره آموزشی مهارت‏های عمومی می‏‌توان به روش‏‌ها و فنون تدریس، فن برقراری ارتباط ،‌ رفتار و روابط انسانی، ارزیابی و سنجش فعالیت‌های آموزشی و مهارت‌های چهارگانه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی اشاره نمود.

وی افزود : براساس ثبت‌نام صورت گرفته در استان‏‌های مجری دوره آموزشی مهارت‏های عمومی، پیش بینی می‏‌شود ۸۰۰ مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی مخاطب این دوره‏‌ها باشند.

رییس مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه به تداوم و تکمیل دوره‏‌های آموزشی اجرا شده در استان تهران، در قالب دوره‏‌های آموزشی مهارت‏های تخصصی (۱)، (۲) و (۳) اشاره و تأکید نمود.


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.