آغاز به کار ۵ پلیس زن در زندانهای قزوین

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین از آغاز به کار پنج نفر از پاسیاران زن در زندانهای این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا فراست‌طلب در مراسم آغاز به کار این پنج پلیس زن، با اشاره به حساسیت کار نیروهای پلیس زندان تصریح کرد: با توجه به ماموریتها و وظایف سازمان زندانها، نیاز و ضرورت حضور نیروهای پلیس زن در زندان ضروری است.

وی ادامه داد: اجرای دستورالعمل یگان حفاظت سازمان زندان‌ها ضروری است و در راس همه برنامه‌ها و ماموریت‌ها قرار دارد.

مدیر کل زندانهای قزوین از پاسیاران خواست طبق قوانین و مقررات، وظیفه خود را انجام دهند تا کوچکترین مشکلی در مجموعه زندان‌ها ایجاد نشود.

فراست‌طلب خطاب به پاسیاران تاکید کرد: شما علاوه بر آموختن روحیه نظامی‌گری و نظم و انضباط باید در واکاوی و مطالعه تاریخ و حوادث زندان و شنیدن تجارب سایر همکاران باسابقه در زندانها کوشا باشید زیرا اگر قرار باشد شما نظم‌دهندگان سیستم زندانها باشید باید اول محیط زندان را با تمامی سطوح تهدید به درستی بشناسید.

وی افزود: افزایش آگاهی و دانش پلیس زندان، موجب کاهش هدررفت منابع انسانی و هزینه‌ها شده و ضریب بحران‌های احتمالی را کاهش خواهد داد.

مدیر کل زندانهای استان قزوین خاطرنشان کرد: برای موفقیت در وظایف سازمانی، نیازمند اعتماد به نفس، اقناع وجدانی در انجام صحیح و کامل وظایف، روحیه تعامل و همکاری با سایر همکاران، اعتماد به قدرت سازمانی، تقویت روحیه ایثار و فداکاری، اجرای دقیق قوانین و مقررات و رعایت اخلاق اسلامی هستیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.