آغاز ثبت نام بورس دکتری ۹۲ از فردا/اعزام دانشجو به شش کشور

۲۹م دیماه ،

43165.jpg

ثبت نام بورس دکتری خارج ۹۲ از صبح فردا (شنبه) ۳۰ دی ماه در سامانه اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نام نویسی از داوطلبان در سامانه http://scholarship.msrt.gov.ir از صبح فردا آغاز می‌شود و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام وزارت علوم، تعدادی از اشخاص واجد شرایط از بین دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد، مربیان آموزشی و پژوهشی و همچنین کارشناسان دستگاه‌های اجرایی کشور برای ادامه تحصیل در خارج از کشور و ترجیحا به کشورهای روسیه، چین، بلاروس، آمریکای جنوبی، ژاپن و هند گزینش خواهند شد.

داوطلبان باید ابتدا سامانه اطلاعاتی خود را با شناسه کاربری و رمز عبور تشکیل دهند و اطلاعات را با دقت و صحت در فضای مشخص شده وارد و مدارک لازم را ضمیمه کنند.

بدیهی است در صورت نقص در پرونده درخواست داوطلب بررسی نخواهد شد. همچنین مراکز و دانشگاه‌ها نیز موظفند تا از طریق بالاترین مقام موسسه یا مرکز، درخواست شناسه کاربری و رمز عبور برای معرفی داوطلبان کنند.

به گزارش ایسنا، پذیرش داوطلبان بر اساس غربالگری‌های وزارت علوم صورت خواهد گرفت.

همچنین در این راستا حسن مسلمی نائینی مدیر کل بورس وزارت علوم گفت: ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر اعلام شده و پس از پایان مدت زمان فراخوان، دانشگاه‌ها و موسسات تا ۱۰ روز مهلت دارند متقاضیان را به وزارت علوم معرفی کنند.

وی افزود: تنها آن دسته از متقاضیانی در لیست مصاحبه قرار می‌گیرند که از سوی دانشگاه محل تحصیلشان تایید شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.