نحوه ثبت نام ایران خودرو اسفند ۱۴۰۲ + فیلم مراحل و راهنمای ثبت نام ایران خودرو

در این مطلب راهنمای نحوه ثبت نام ایران خودرو اسفند ۱۴۰۲ به همراه آموزش مراحل ثبت نام اینترنتی و روش ثبت نام سریع در قرعه کشی سایت ایران خودرو ویژه فروش فوق العاده، در سامانه ثبت نام ایران خودرو آموزش داده شده است.

زمان ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو در فروش فوق العاده ویژه نیمه شعبان به مدت ۴ روز از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ آغاز میشود. در خصوص نحوه ثبت نام ایران خودرو هم به اطلاع می رساند ثبت نام اینترنتی بوده و به صورت فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه خواهد بود.

خبر بسیار مهم: به اطلاع میرساند در فروش ویژه اسفند ۱۴۰۲ تنها افرادی مجاز به ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو هستند که قبل از ثبت نام به میزان مبلغ پیش پرداخت تعیین شده در بخشنامه، در حساب وکالتی خود که نزد یکی از بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت،رفاه، پارسیان، پاسارگاد و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود کرده باشند.

شایان ذکر است پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، مبلغ مسدود شده به صورت خودکار از حساب برندگان برداشت میشود و سایر متقاضیان که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت مبلغ از حساب خود اقدام کنند.

ثبت نام ایران خودرو

نحوه ثبت نام ایران خودرو

نحوه ثبت نام ایران خودرو

برای ثبت نام ابتدا ورود به سایت ثبت نام ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir سپس انتخاب خودرو و برنامه فروش موردنظر و پس از آن وارد کردن مشخصات و ثبت اطلاعات و سپس ارسال کد اعتبارسنجی به شماره موبایل متقاضی و در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود تا به این ترتیب ثبت نام تکمیل شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص نحوه ثبت نام ایران خودرو به خبرنگار ممتازنیوز گفت: شرکت ایران خودرو در راستای تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان، به منظور فراهم‌سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، شرایط و محدودیت های جدیدی را برای ثبت نام در طرح فروش فوری لحاظ کرده است.

به اطلاع میرساند ثبت نام خودرو برای تمامی برنامه های فروش به صورت قرعه کشی و از طریق سایت ثبت نام ایران خودرو انجام میشود که شرایط آن در زیر اعلام شده است.

  1. عدم ثبت نام و یا تحویل خودرو طی ۴۸ ماه قبل از ایران خودرو، سایپا و یا سایر خودروسازها
  2. دارا بودن گواهینامه و حداقل سن ۱۸ سال
  3. پول ثبت نام حداکثر ۳ روز پس از برنده شدن باید واریز شود.
  4. افراد دارای پلاک انتطامی فعال نمیتوانند در این طرح ثبت نام کنند. (پلاک موتورسیکلت، پلاک عمومی نظیر تاکسی و پلاک خودرو های سنگین و نیز خودرهای فرسوده بالای ۱۵ سال به شریط اسقاط مستثنی هستند)
  5. بایستی موبایل ثبت شده در سایت فروش خودروسازان به نام مشتری باشد.
  6. ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم کارکرد خودرو به میزان ۱۰۰۰ کیلومتر در طی پنج ماه
  7. عدم امکان صلح در تمامی شرایط فروش
  8. در هنگام ثبت نام نیازی به پرداخت وجه نیست و پرداخت پس از اعلام نتیجه قرعه کشی انجام میشود.

نکته مهم: سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه به مدت یک سال در رهن می باشند و پس از تحویل خودرو قابل فروش حتی به صورت وکالتی هم نخواهد بود.

شرایط فروش ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه ویژه نیمه شعبان

به گزارش ممتاز نیوز، زمان ثبت نام ایران خودرو برای طرح فروش فوق العاده اسفند ۱۴۰۱ (ویژه نیمه شعبان) با موعد تحویل ۹۰ روزه و قیمت قطعی برای خودروهای دنا پلاس اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی، هایما S5 و هایما S7 پلاس طبق جدول برنامه فروش از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در سایت ثبت نام ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir آغاز شده و به مدت ۴ روز تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

فروش فوق العاده ایران خودرو اسفند ۱۴۰۲

نکته مهم: متقاضیان گرامی برای شرکت در این قرعه کشی می بایست از روز سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ حداکثر تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ با مراجعه به بانک های عامل که نشانی اینترنتی آن نیز در جدول زیر آمده است نسبت به افتتاح حساب وکالتی و تکمیل موجودی برای محصولات سواری مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان و خانواده هایما ۴۰۰ میلیون تومان اقدام فرمایند.

ملی بانک https://firoozeh.bmi.ir/signin ملت بانک https://bastam.bankmellat.ir/bastam/start
 صادرات بانک Https://sep.bsi.ir/sign  تجارت بانک https://www.tejaratbank.ir/vekalati
سپه بانک https://ebanksepah.ir پاسارگاد بانک https://bpi.ir
پارسیان بانک https://mehvar.rb24.ir رفاه بانک https://vekalati.parsian-bank.ir

نکته ۱: به اطلاع متقاضیان محترم میرساند ثبت نام این بخشنامه همزمان با بخشنامه ثبت نام سایر خودروسازها انجام میشود و مشتری میتواند فقط در یک بخشنامه و فقط در سایت یک خودروساز ثبت نام نماید.

نکته ۲: به اطلاع میرساند قرعه کشی این دوره روز بعد از پایان مهلت ثبت نام با حضور مقامات ناظر برگزار شده و برای برندگان پیامک ارسال خواهد شد. همچنین از قسمت استعلام وضعیت قرعه کشی در حساب کاربری خود در سامانه ایران خودرو هم میتوانید وضعیت برنده شدن خود را مشاهده نمایید.

نکته ۳: فرد برنده شده ظرف مهلت ۳ روز میبایست کل مبلغ خودرو را از طریق سایت واریز نماید، در صورت عدم واریز ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

قیمت بازار و کارخانه خودرو های ارائه شده در طرح فروش فوق العاده اسفند ۱۴۰۱ ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه به شرح جدول زیر است:

نوع خودروقیمت کارخانه (ریال)قیمت بازار (ریال)
سورن پلاس بنزینی۲۶۹,۲۹۳,۰۰۰ تومان۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
دنا پلاس اتوماتیک۴۱۱,۲۲۸,۰۰۰ تومان۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هایما S7 پلاس۸۵۸,۰۱۳,۰۰۰ تومان۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
هایما S5815,323,000 تومان۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سود تاخیر که به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود به شرح زیر است:

سود / موعد تحویلماهانه
سود تاخیر (ماهانه)۳ درصد

برای دانلود رایگان فیلم راهنمای نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو از فرم زیر استفاده نمایید.

مراحل ثبت نام ایران خودرو

بسیاری از کاربران در خصوص مراحل ثبت نام ایران خودرو در سامانه ثبت نام ایران خودرو سوال کرده بودند که شایان ذکر است به طور کلی این فرآیند در پنج مرحله به شرح زیر انجام می شود:

مرحله اول: ورود به سامانه ثبت نام خودرو برای خرید اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی www.esale.ikco.ir

مرحله اول ثبت نام خودرو

مرحله دوم: هدایت به فرم ورود و یا ثبت نام برای وارد شدن و یا وارد کردن مشخصات کاربر

مرحله دوم ثبت نام خودرو

مرحله سوم: کلیک روی خرید خودرو و سپس انتخاب خودرو بر اساس طرح های موجود و خودروی موردنظر با کلیک روی ثبت سفارش

مرحله سوم ثبت نام خودرو
مرحله سوم ثبت نام خودرو

مرحله چهارم: تیک زدن و تائید تمامی اطلاعات مورد نیاز و سپس وارد کردن کد امنیتی و کلیک روی دکمه ثبت درخواست.

مرحله چهارم ثبت نام خودرو

مرحله پنجم: پس از انجام مراحل بالا، درنهایت یک کد رهگیری دریافت می کنید و ثبت نام شما در قرعه کشی به پایان می رسد.

مرحله پنجم ثبت نام خودرو

ترفند ثبت نام ایران خودرو

نکته مهم: با توجه به تغییر نحوه ثبت نام و فروش ایران خودرو به روش قرعه کشی، در حال حاضر ترفندی برای موفقیت در ثبت نام خودرو وجود ندارد و تنها عاملی که میتواند شانس برنده شدن را افزایش دهد فقط انتخاب خودرویی است که ظرفیت بیشتر و متقاضی کمتری دارد، که برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به سایت ممتازخودرو مراجعه نمایید.

خودروهای محبوبتر مانند پژو پارس، همواره متقاضی بیشتری دارند، بنابراین در صورت امکان با انتخاب سایر خودرو ها شانس موفقیت خود را افزایش ‌دهید.

متاسفانه صنعت خودروسازی کشور به سمتی در حرکت است، که به هر کس که موفق به ثبت‌ نام خودرو شود، میلیونها تومان سود می‌دهد.

تا این لحظه ۲۸۱نظر ثبت شده
  1. Mohammad:

    سلام من دی ماه ۱۴۰۱ طرح فرسوده شرکت کردم برنده شدم اردیبهشت هم ماشنمو دادم اسقاط ولی الان تو پنل کاربری زده وضعیت در انتظار اسقاط کسی میتونه کمکی کنه؟ ایران خودرو هم میرم میگه باید پیام بیاد

  2. محمود احمدی زاده:

    تورا به خدا منو قبول کنید چرا برام ماشین در نمیاد

  3. مهدی:

    سلام،کسانی که از حرامخواری و ربا خواری و سود غیر طبیعی و بی زحمت ،حمایت میکنند و با ثبت نام خودرو، به اتشی که بانک ها به جان مردم انداخته اند،سوخت میرسانند و شعله ور میکنند،از تصادف و ناله های قبل از مرگ در تصادفات نرنجند،چون درحال تاوان دادن هستند

  4. شمس آبادی:

    ببخشید یک سوال داشتم لطفا جوابمو بدین
    اینکه شماره شبایی که داخل ثبت نام اولیه ثبت کردم باید شماره شبای حساب وکالتی باشه یا فرقی نداره؟

  5. Sayadi:

    سلام ببخشید کسی که در قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام کرده و برنده نشده میتونه در بدون قرعه کشی هم ثبت نام کنه؟؟لطفا جواب بدید

    • ممتاز نیوز:

      بله میتونه

  6. ابولم:

    شما فقط به ایران خودرو بگین شماره حساب بده تا بریزیم حسابش

  7. مهدی:

    این چه مسخره بازی .تمام بانکها اسمس میدن.برای ثبت نام خودرو حساب وکالتی میشه.بعد اینجا فقط چندتا بان رو نام برده.الان مثلا بانک مهر ایران چرا اسمش نیست.اونجا حساب وکالتی باز کردیم الان منتظر ثبت نام اسم بانک نیست.معلومه به اقوام خودشون گفتند کدوم بانک افتتاح حساب کنتد

  8. اشرفی:

    سلام در عجبیم زمانی به زور وام می دادند و التماس می کردند برید ماشین بخرید و زمانی بغد از ده بار ثبت نام نتونی ماشین بخری و مجبوری با همان ماشین سر کنی

    • poriya:

      من تا به امروز ۳ نفر رو در شیراز صاحب ماشین کردم شما پیگیر مساعل نیسی و نمیتونی سایپا و امزوزم ایرانخودرو

  9. خالد ابراهیمی:

    سلام من از سال ۹۹ثبت ونام میکنم برنده نمیشم.این بار هم حساب وکالتی هم باز کردیم هیچی .لااقل اونهای که زیاد ثبت و نام کردند برنده نشدند .استعلام قرعه کشی شون بررسی کنید .که ایا مستحقند یا نه

  10. Leila:

    منو راجع به خرید خودرو با قیمت کارخانه آگاه کنید

    • حسام:

      سلام میرید بانک حساب وکالتی باز میکنید و بعد میرید کافی نت نوع خودرو رو بهشون میگید براتون ثبت نام میکنن و بعد حساب رو پر پیکنید و واریز وجه میکنید

  11. سونیل:

    سلام چطوری
    شانس بامایارنیست

  12. علی:

    سلام من متوجه نشدم اخر زمان تحویل خودرو . قیمت خودرو به نرخ همان روز تحویل کارخانه است یا نرخ قیمت خودرو در زمان صبت نام است لطفا راهنمایی کنید یعنی اگر قیمت ماشین زمان ثبت نام۲۳۶ میلیون است زمان تحویل هم همان ۲۳۶ میلیون است یا نرخ روز مثلا ۴۵۰

  13. محمد:

    میدونید درد این .عرب جماعت باید تو صف تویوتا باشه ما ایرانیها توصف پراید

  14. محمد:

    ثبت نام خودرو

  15. باسلام:

    براحتی براتون ثبت نام میکنم زمان فروش خودرو
    دیگه الباقیش میمون به شانستون ونحوه قرعه کشی

  16. علی رهنما:

    خدا لعنتتون کنه با این قرعه کشی تون،خدا شاهده من ۶۶ بار تا حالا به نام چندین نفر ثبت نام کردم ،مگه اسمم در میاد،برین بمیرین با این وضع ماشین داری و صنعت خودروتون،ماشین داخل کشور بشه آرزوت ،خداوکیلی این درسته،شما که عرضه ندارین همینا رو بدین لااقل جلوی واردات رو باز کنین تا یکم یاد بگیرین ماشین درست کردن و تحویل دادن

    • مصطفی گودرزی معظمی:

      عالی

  17. خیلی خوبه این کار شما لطفا قرعه کشی رو ادامه بدهید ممنونم:

    عالیه قرع کشی ادامه دهید لطفا

  18. علی اشرف:

    سلام چرا نمیشه ثبت نام کنیم هرکی میدونه به این شماره تماس بگیره

  19. سعیدگندم خواه دولت اباد:

    خوب است انشاالله به این روند پیش بره

    • پژمان فاتحی کرجونام شما...:

      پژمان فاتحی کرجو بیکار

  20. مهدی:

    من تازه ثبت نام کردم ولی ماره گواهینامه ازم نخواست بعدا مشکلی ایجاد نمیشه؟

  21. آرمان:

    هر کد ملی یک خودرو برای ایجاد ذهنیت داشتن خودرو نزد مردم که هرچی دارن بفروشن خودرو بخرن بعدش هم هر روز تعمیرگاه باشن نه جانم این بازی خوبی نیست از من میشنوید خودرو اجاره کنین بعد چندماه عوضش کنین دردسر خیلی کمتری هم داره این خودروهای جدید دیگه مثل قدیم نیستن که بشه چندسال ازشون کار کشید طوری ساختنشون که سرسال نشده دو سه تا خرج اساسی پیدا کنن

    • کاظم رضایی درین:

      خوب

  22. نصرت:

    اصن نمیشه ثبت نام کرد آدم عصبی میشه یکم رسیدگی کنید

    • حسن باقرزاده:

      سلام برای پیش پرداخت پژو پارس چقدر پیش میخواد

  23. امیدرحمانی خلیلی:

    سلام بنده تا حالا نه بار در قرعه کشی ثبت نام کردم و ۵ نفر دیگه از آشناها و دوستان که واسه ثبت نام در قرعه کشی وقت گذاشتن اصلا حتی برای رضای خدا سمت ما بهشهر خلیلشهر دریغ از یک نفر اتفاق نیفتاده چرا سرکاریه

  24. محمدکریمی:

    پارسtu5

  25. هادی:

    خوب

  26. مهدی خانعلی:

    سلام خسته نباشد
    چرا من با خطای زمان اعتبار حساب شما به پایان رسیده لطفا از طریق این لینک مجددا وارد سیستم شوید” مواجه میشم ؟

    • فرزانه امانی:

      خوب است

  27. کامران:

    درود کدام کارمند بازنشسته بیکار دانشجو زن خانه دار کشاورز….بنام خودش دسته چک صیاد داره کدوم بانک به این افراد دسته چک میده بغیر بازاری و دلالهای ماشین. سالیان متمادی فقط سنگ جلوی پای مصرف کننده واقعی گذاشتند الانم نصف قیمت ماشینو بدیم اگه قرعه بناممان افتاد الباقی و حدود ۳تومن هم چک صیاد این یعنی فقط سود دلال که راهشو بلده وگرنه کارمند و باز نشسته حقوق بگیر اینقد برا دولت اعتبار نداره که ۳میلیون تضمینش کنه و یا گواهی کسر از حقوق ارائه کنن. ویا اونایی که بهمن ۹۶ ثبت نام کردند و هنوز بقول خودشان بعلت تحریم و نداشتن قطعه خودرو تحویل نگرفتن چه گناهی کردن که الان حق ثبت نام ندارن اونایی که اون بالا تصمیم میگیرن و بابت تصمیمماتشون حقوق چند ده میلیونی میگیرن آیا به این دغدغه های پیش پا افتاده میتونن پاسخگو باشن این پیامو حدود یک ساله که همجا فرستادم و به همه جا زنگ زدم ولی میگن درآینده و ثبت نام بعدی .افسوس برای تصمیم گیرندگان صنایع خودرو سازی

  28. وحید:

    سلام وقتتون بخیر برای این پکیج و ثبت نام موفق در ایران خودرو چه اینترنت و سرعت تایپ لازم است ممنون میشم

  29. محمد:

    جالبه که یک نفر هم از روند ثبت نام راضی نیست اما هیچ کسی هم پاسخ گو نیست. خوب این نظرخواهی برای این هست که شما بازخورد بگیرید. بازخورد منفی مساوی است با تغییر روند. اگر این نیست که واقعا باید در مقابل اعصاب و روان و وقت مردم جواب بدهید.

    • مهدی کشاورزی:

      فقط خرید

  30. 09025751099:

    میشه منم ثبت نام کنید

  31. ف غ:

    الان میشه فقط کد ملی رو زد و رمز عبور گرفت که برا فردا آماده باشه؟ و فقط ماشین رو بخوایم انتقال بدیم؟

  32. علی:

    ایرانخودروی ایران واقعا” دلال هستش چطور بود تا۹۶ میتونستی بری ایرانخودرو خودرو بخری اما الان چی شده کارخانه که چند شیفت کار میکنه مردم رو الاف کردن اگه خودرو به قیمت کارخانه همیشه بفروش برسه تو بازار کسی احمق نیست که چند برابر بخره پس قیمتش میاد پایین اینا خودشون باعث گرانی خودرو هستن انشااله کرونا بگیرن بمیرن

  33. بهروز:

    ثبت نام انجام فروش ایران خودرو انجام میشود

    • نام شما...امیری:

      این سایت مشکل داره لطفا بگین چطوره ثبت میکنین ؟

  34. سلام ثبت نام برام انجام می دی:

    خوب

  35. hamid:

    ثبت نام انجام فروش فوری ایران خودرو و مخصوصا سایپا انجام میشود تلگرام

  36. حمید:

    اقا خودتون خسته نکنید برید کشور بلاد کفتر عرق خور وغیره خدا نشانس وغیره برید اونجا اخرین مدل بنز و بی ام دبیلو بهتون میدن از دم قسط بود سود وچک التماس بهت میکنم کف پاتون ماچ میکن . خخخخخ حالا برید پاچه خاری سایپا ایران خورو بکنید کف پاشون بوس کنید شاید نگاه بهتون بکنه البته درو از جون بعضی ها واقعا برای ۷۰میلیون متاسفم مثل کبک سرشون کردن لای برف . البته ناگفته نماند بقال چقال سلاخ همه افتادن توی کار خرید فروش . یادم بچه بودم بهم میگفتم نمایشگاه فولان بی سار ماشالله همه ۷۰ میلیون دیگه کاسب شدن دولت میدونه چکار کنه همه تشنه نگاه داره

  37. هومان:

    چنانچه کسی تمایل داشته باشد، من میتوانم خودرو ثبت نام کنم. ۴ تومان حق الزحمه. تلگرام

    • محمد:

      سلام برام ثبت نام می کنی

    • محمد:

      داداش چطور میتونیم با هم در ارتباط باشیم

    • سعید:

      سلام نمیتونم ثبت نام کنم

  38. ماشین:

    دوستان تضمینی ماشین ثبت نام میکنم اگه خواستین پیام بذارین

    • محمد:

      سلام برام ثبت نام می کنی

    • محمد:

      سلام می خواستم باهم در تماس باشیم
      جهت ثبت نام

    • محمد:

      سلام چطور میشه باهم در تماس بشیم

    • نام شما...فرزانه قریب:

      سلام چقدر می‌گیرد برای ثبت نتم تضمینی

    • ثبت نام میکنی .:

      چطور ثبت نام میکنی.برا من همش پیام میده ک در صورتیکه حسابوکالتی داری بعد ۷۲ساعت ….

  39. پرهام:

    ۵ تومن میگیرم تضمینی ثبت نام میکنم حضوریم قبوله مشهد

  40. اعضای محترم سایت کسی هست زحمت ثبت نام بکشه و هزینشو بگیره:

    سپاس

    • ماشین:

      سلام صد در صدی نیست ولی به احتمال زیاد با نحوه ی انجام دادنم میشه چون امروز slx ثبت نام کردم چند موردم قبلا ثبت نام کردم اگه ثبت نام کردم بعدش ۳ تومن میگیرم نشدم که هیچی

      • کلهر:

        داداش یه پارس تی یو ۵ برام ثبت نام کن . حق الزحمه محفوظ

      • Likeableنام شما...:

        سلام میشه بگین از کجا باید بدونیم سایت چه زمانی باز میشه

  41. مقداد:

    سلام بنظر من ایران خودرو دو تا کار میتوته برای ثبت نام اینترنتی انجام بده که دست دلالها رو کمتر کنه …خیلی عجیبه که این کارو نمیکنه………… یکی محدودیت اتصال ای پی که فقط با یک کامپیوتر اجازه ورود به سیستم را داشته باشند ………..دومین کار اینه سهمیه هر ماشین رو به حرف اول فامیلی تقسیم کنه مثلا هرکی اول فامیلیش با ن شروع میشه سهمیه جدایی داشته باشه که ممکنه زودتر یا دیرتر پر بشه زمان هاشم میتونه تغییر یا همزمان بزاره

  42. علی موسوی:

    هم وطنان خودتان را اذیت نکنید ، ما درست بشو نیستیم . ما مستحق این دولتیم و هیچ وقت ، هیچ کاری را نمی توانیم انجام دهیم ، پس به خودتان مسلط بوده و خودتان را اذیت نکنید . موسوی از اردبیل

  43. محمود:

    شما با این نوع ثبت نام دارید حمایت از سرمایه دار ها و معامله گران میکنید متاسسفم از این مدیریت تان راکارش از ثبت نام شروع کنید ببینید ایا شرکتهای ایران خودرو میگذارند ثبت نام افراد عادی و مرم نیازمند به خودرو ثبت نام کند یا خیر در کل امورات وام و ثبت نام خودرو و غیره متاسفانه افراد سرمایه دار و پولدار دست گذاشته و استعماری و انحصاری اقدام میشود هیچ جای دنیا را اینجوری حق مظلوم و ضعیف ندیدیم که پایمال گردد.خدا از سرتان نمیگزرد بایستی هم در این دنیا و هم در اخرت جواب پس دید

  44. نام شما...عباس زمانی:

    سلام واقعا مردم کارشون به امتحان کنکور وتست زنی کشیده شده پولتو بدی تکنولوژی ۵۰ سال پیش خارجی ها رو بخری اونم ده برابر و کلی هم سهم امام و حوزه ومراجع و هزار خدانشناس دیگه رو هم بکشن روش رو بدی تازه واسه این اشغال تورو وارد یه رقابت مسخره میکنن که همه از انسانیت فاصله بگیرن بابا تو دنیا مردم هر ماشین لوکسی رو که بخوان در خونه تحویل بگیرن میرن تو سایت معروفی مثل امازون میخرن و تحویل میگیرن اینجا باید رو سر و کول هم بپریم پول نقد بدیم وقت نامعلومی دنبالش بوییم که این لگنو بگیریم اینم شده کشور خاک تو سرشون که مردمو اینجور زا براه کردن.

  45. علی نورزاده:

    تا ۱۴۰۰ با روحانی و تا ۱۴۰۸ با جهانگیری عزیز. یادتون نره مردم خوب تهران

  46. رحیم فیض اله زاده:

    کی ثبت نام دارید؟

  47. احمد:

    سه روز است کارم را رها میکنم که ثبت نام کنم ولی نمی شود روز چهارشنبه ۸ نفر از اقوام را دعوت کردم و گفتم گوش به فرمان من سر ساعت ۱۰ شروع کنید ولی در کمتر از ۱۵ ثانیه نوشت هیچ برنامه فروشی وجود ندارد

  48. احمد:

    سه روز است کارم را رها می کنم که ثبت نام کنم ولی نمی شود چهارشنبه ۸ نفر از اقوام را به خانه اوردم و گفتم همه با گوشی هایتان اماده ورود به سایت باشید سر ساعت ۱۰ همه شروع کردند ولی در کمتر از ۱۵ ثانیه نوشت هیچ برنامه فروشی وجود ندارد

    • اسب:

      من هایما نوشتم خودمم نوشتم فقط وفقط بحث سایت تایم دات ار مهمه ولاغیر

  49. بهنام:

    اگربویی ازانسانیت بردین که بعیدمیدونم
    بیائیدیه فکری به قشرضعیف وطبفه پائین کشوربکنید.
    همین لگنهایی که تولیدمیکنیدلااقل بصورت اقساطی بفروشیداون دسته ازمردم که توان خریدنقدی روبااین شرایط قیمتهاکه تاثریابردین وهرروزهم بخوایین بالامیبرین…
    اقساطی بفروشین
    البته اگرانسان باشی میفهمی
    درداین مردم ستم کشیده را

    • پیمان:

      دقیقا .شرایط اقساطیشون هم فقط برا پولدارهای باد آورده هست نه قشرضعیف مثل ما که ۳۰ سال کارگری کردیم و پس انداز که نداریم هیچ سالی ۵ میلیون هم بدهکار شدیم تا زندگی رو با نون خشک و پیاز و آب عدسک ادامه بدیم‌.‌‌خاک بر سر مدیران نالایق که فقط و فقط فکر جمعه رفتن به باغ با ترک و وافور شون هستند و فکر فقیر بیچاره ها نیستن که پس از سی سال کار کردن یه لگن که اسمش گذاشتن پراید هم اونم دست هشتمش بشه صد میلیون و باز هم نه نقدی و نه قسطی نتوانیم بخریم. نون حلال نتوانستیم پس انداز کنیم باید مثل سرور و سالار ریش دراز مون دزد و اختلاس گر باشیم. اگه مردی و حقیقت و قبول کردی به پست اضافه کن .

  50. بهنام:

    سلام
    دوستان خداوکیلی سرکاریم
    چه خبره این قیمت؟؟؟؟
    تازه سرشونوبخوره قیمتشون
    کیفیت که صفر
    تازه این لگنم نمیشه ثبت نام کرد.
    هرکسی رودوستداشته باشندتعدادی روثبت نام میکنندوبعدهم اعلام میکنن ظرفیت تکمیل شد
    واقعاچه بلایی بسرملت بافرهنگ واصیل آوردن…..

  51. mahsa:

    شماها الکی سایت و باز کردید واسه خودتون سایت باز نشده چطور بسته میشه؟؟؟

  52. mahsa:

    امروز با کلی زحمت خواستیم ثبت نام کنیم سایت باز نشده بسته شد انداخت من و بیرون دوباره اومدم تو گفت ظرفیت تکمیل این کلاهبرداریه

  53. اسد:

    ملتی که قدر خودشو ندونه،هر بلایی سرش بیاد حقشه….

  54. محمد رضا:

    کسانی که میخوایین ثبت نام کنید بایدقبل از ساعت ده وارد سایت ایرانخودرو شده باشید راس ساعت ده روی خودرو مورد نظر کلیک کنید وارد که شدید تمام اطلاعات خریدار را وارد کنید که حدودا اگر خیلی تند بزنید یک دقیقه زمان میبره و طرفیت تکمیل میشه حالا باید اطلاعاتتون را سیو یا ثبت کنید وروز بعد به محض ورود به سایت پس از انتخاب رنگ وارد درگاه پرداخت میشید ونیازی به ورود اطلاعات نیست با این روش اگر زرنگ باسی حتما موفق میشید

    • حامد نام شما...:

      سلام داداشی ثبت‌ نمی شه

    • جوادنام شما...:

      سلام شما موفق به ثبت نام شدین؟

  55. سجاد:

    ثبت نام قطعی در فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا

    • سجاد:

      سلام ببخشید چه جوری میشه ثبت نام کرد

    • جواد:

      سلام جوان

    • نام شما...مجتبی:

      سلام بهم ایمیل بزن من میخوام برام ثبت نام بزنی

      • پرهام:

        مشهد ثبت نام میزنم
        زنگ بزن

        • محمد:

          سلام گوشیت خاموشه

  56. ظط:

    سلام به وطن و ایران اگر انقلاب دوست داریم و بخاطر خون شهدا هدف انها استقلال و اذت برای ایران و ایرانی رفتن جان دادن پس امروز اتحاد داشته باشیم تا دست سود جو و وابسطه و دلال را کوتاه کنبم چون تمام این گرانی ها خود خودرو ساز هستن چرا الان ماشین تحویل به روز هست اما ثبت نام گذشته نیست پس با نخریدن به ایران و انقلاب کمک کنیم و تا همه بتواند از داشتن خودرو محرو م ن ش و ن د

    بخاطر ایران و انقلاب و شهدا نخرید و همه ایرانیها بتواند ماشین داشته باشند

  57. ظط:

    سلام به وطن و ایران اگر انقلاب دوست داریم و بخاطر خون شهدا هدف انها استقلال و اذت برای ایران و ایرانی رفتن جان دادن پس امروز اتحاد داشته باشیم تا دست سود جو و وابسطه و دلال را کوتاه کنبم چون تمام این گرانی ها خود خودرو ساز هستن چرا الان ماشین تحویل به روز هست اما ثبت نام گذشته نیست پس با نخریدن به ایران و انقلاب کمک کنیم و تا همه بتواند از داشتن خودرو محرو م ن ش و ن د

  58. نا امید:

    اگه خدارو قبول دارید پس شمارو به خدا ملت ایران رو چی فرض میکنید که اینطور دارین سر مردم شیره میمالین وقتی کره جنوبی صنعت خودرو رو شروع کرد ایران داشت ماشین های روز دنیا رو تولید و منتاژ میکرد ارزو میکردن یک روز مثل ایران بشن حال پیشرفت اون کشور به قول شما غیر مسلمان و پسرفت ایرانیکه اسلامی شد رو همه مردم و تمام دنیا میبینن اخه شما بویی از انسانیت بردین صبتنام برای خودرو میکنی پولت میخابه بعد یک سال میگن نداریم یه چیزدیگه بردار با قیمتی که تو این یکسال ۵برابر شده یا پولتو ببر بیرون یه ابنبات ازش میتونی بخری هیچ اعتباری به کارتو نیست و در عجبم ملت چرا ساکتند طرف پیش خانوادش دوبار دروغ میگه دیگه براش تره هم خورد نمیکنن اینا با این همه دروغ نمیدونم دهنم مردمو چطور بستند خدا ازتون نگذره که زندگیمونو جهنم کردین روز بهروزم اتیششو بیشتر میکنین

  59. پامودر:

    خدا لعنتون بکنه درد بلای مردم بخور به سرتون دقیقه ای هزار بار…………

  60. امیر علی:

    لعنت بر ایران خودرو و سایپا .آخه پژو پارس ۸۳ میلیون.گل بزنه در این دولت .مردم از کجا بیارن .طورا به خدا بیایید ماشین نخرید

  61. یا خدا:

    آیا خدایی شرکت ایران خودرو به تعهداتش سر وقت عمل میکند؟

    • حسننام شما...:

      نه.مال من ۴ ماه عقب افتاده

  62. دیگری:

    واقعا یه کاری کنید ما که نیازمند هستیم توان خرید پاشته باشیم

  63. هم وطن:

    بخدا قسم فقط اسم مسلمون را یدک میکشیم هیچ یکی از چیزهایی که به ما واجب هست را انجام نمیدهیم شما یک نگاهی به مسیح های عزیز بکنید مثلا دوروغ نمیگویند و خیلی از کارهایی که ما میکنیم نمیکنند بترسید از روزی که تمام ظلم هایی که به مردم کشورتان کردید را بخواهد حساب کتند و به حساب شما رسیدگی کنندمنظور من کسانی هستند که سمتی در دولت دارند و خون مردم را ذ
    درون شیشه کردن

  64. Jjjj:

    لطفا ماشین نخرید مردم فهیم ایران.درضمن اگه قیمتا کاهش نیافت باییدایران خودرو وسایر خودروسازان به آتیش کشیده شوند.بخداخیلی دولت بی عرضه ای داریم مرگ براین سودجویان

  65. قیمت:

    خریدن خودرو حتی از طریق شرکتی با این شرایط و اوضاع هیچگونه توجیهی نداره و متاسفانه بر خلاف ادعا و تبلیغاتی که در رسانه ها می کنند ( فروش به مصرف کننده واقعی ) چون سایت ایران خودرو کلاً تعطیله و واسه ثبت نام بالا نمیاد و ظاهراً خود ایران خودرویی ها و نمایندگی ها همون ثانیه های ابتدایی کل پیش خریدها رو انجام می دهند تا به قیمت روز بازار خودروها رو به مصرف کننده های واقعی بفروشند و جالبه که فکر می کنند مردم هیچی نمی فهمند . لطفاً نخرین مردم عزیز و فهیم ، برای جلوگیری از سودجویی ها و زیاده خواهی این عده که متاسفانه جو بازار رو خودشون متورم کردن و دنبال مقصر می گردند . نخرید تا وضعیت بازار متعادل بشه ریا، همه چیز دست خود مصرف کننده است چون تا مصرف کننده نخره آقایون نمی تونن سودهای کلان ببرن . آقا نخرید لطفاً به خاطر خودتون هم که شده نخرید تا دست دلالان دولتی و غیر دولتی قطع بشه .

  66. کیخای:

    درهرنمایندگی راکه نگاه میکنی ده تاسمند است چراماشین های ایران خودرو دست دللان است کسی جواب گونیست تاکی باید منتظر ثبت نام جدید باشیم نماینده ایران خودرو ویاشورای رقابت جوابگوباش

  67. میلاد:

    اقا سایت ثبت سفارش خودرو باز شده هست یا نه؟ چرا بسته شده و کی باز میشه ؟

    • سجاد:

      ثبت نام قطعی در فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا
      ۰۹۲۲۰۸۰۶۲۱۷

      • سجاد:

        دادش یاد ماهم میدی ثبت نام کنیم

        • تتتتتنام شما...:

          باید کدملیت پاک باشه بدون ثبتنام ماشین چه سایپا چه ایران خودرو

      • تتتتتنام شما...:

        من زدم ۲۰۷

        • تتتتتنام شما...:

          باید کد ملیت پاک باشه بدون ثبتنام حتی یدونه ماشین

      • محمد:

        سلام داداش چجوریاس واقعا میتونی خرید بزنی یا سرکاریه فقط پولشو میگیری و حاجی حاجی مکه

  68. فرود عیدیپور محمد زمانی:

    سلام می خواستم سورن توربو شرایطی ثبتنام کنم میشه یه نمایندگی معرفی کنید چون داخل سایت هرچی میزنم پیدانمیشه ممنونم

  69. حسین:

    سلام خدمت دوستان عزیز.خاک بر سرملت ما وحتی خود من که زندگی با ذلت را به مرگ باشرافت ترجیح داده ایم.متاسفانه صنعت خودرو سازی ما افتضاحه.به والله که حیف از پول که بخای بدی جای این ماشینهای ساخت داخل.زور داره ۴۰میلیون بدی جای ماشینی که کشورهای خارجی اصلا جزو ماشین حسابشون نمیکنن وحتی برای اسباب بازی بچه هاشونم قبولشون ندارن.
    آقایون سازنده ومدیرا ومسیولان خداوکیلی خودتون سوار این چیزایی که میسازین میشین.کم به این ملت بیچاره زور بگین ومردم به تب نگیرین که به مرگ راضی باشن.
    قیمتهاتون خیلی بالاست ویکاری کنین که مردم بتونن یه ۴چرخ برا خانوادشون بگیرن.
    خیلی بی وجدان وبی خدایین خدا نشناسها.

  70. پيكان باز اصفهانى:

    اقا این پیکان جدیدا که میگن کى میاد تو بازار؟؟؟اصلا وجود داره؟؟؟یا اینم دروغه

  71. محمدرضا:

    از اول وقت امروزخیلی تلاش کردم یکدستگاهH30cross ثبت نام کنم که موفق نشدم لطفا نوبت بعدی را به ایمیل اعلام فرمایید.ممنونم.

  72. علی:

    یکی از سختگیرانه ترین کشور های دنیا برای خرید خودرو خارجی با گمرکی چند برابر ایران هست بعد از روسیه ، اشغالای چینی هم که اضافه شده ، حال کنید برای خودتون ، مردم فوقش برمیگردن به چهارپایان شما هم مجبورین جای ماشین اشغالاتون برای مردم خودکارهای چینی بفروشید….

  73. عباس:

    ذلیل شده ها

  74. حامدشهبازی:

    فقطماشین خوب تحویل ملت بدهید

  75. ایران:

    به امید روزی که یه زلزله ی ۲۰ ریشتری بیادو هم شما هم ما کلا هممون محو شیم خاک بر سرتون با قیمتاتون

  76. علیرضا:

    مقاومن ت نخریدن خودرو تموم شد؟؟صبرتون به پایان رسید؟؟ولی ضرر میکنیدا اگه بخرید قمیتا۱۰برابر میشه ها…
    انتخاب با خودتون

  77. نام شما...:

    بیست روزه خودرو تحویل بدن خوبه ولی طول میکشهبرای ۳ماه

  78. احمد:

    سلام علیکم
    به نظر میرسد قیمت ها هنوز هم با قیمت مورد انتظار مردم مطابقت ندارد. می بایست تجدیدنظر شود. قیمت ها فوق العاده بالاست و من به شخصه خودم و دیگران را به امتناع از خریدن تا ماههای آتی و قیمتهای جدیدتر توصیه می کنم….
    ان شالله که دسترنج مردم معادل بهای کالایشان باشد.

  79. علی:

    پخ

  80. محسن:

    با سلام
    بنده در اول خرداد ماه سال جاری یک دستگاه خودروی پارس LX ثبت نام کرده ام ولی بعد از مدتی و با کمی تحقیق نظرم عوض شده و میخوام حواله ثبت نامی را به پارس سال تغییر بدم که به گفته مسولین ایران خودرو باید تا موعد ثبت نام منتظر بمانم از دوستانی که در این موضوع اطلاعاتی دارند تقاضای راهنمایی دارم . تشکر

  81. رویا:

    سلام خسته نباشید
    لطفاً در مورد زمان ثبت نام پیکان جدید اطلاع رسانی کنید.

  82. مهدی:

    باسلام ببخشیدلطف کنیدپژو۲۰۶تیپ ۲روهم برای فروش بگذاریداخه بعضی ها بوجه اشون نمیرسه که تیپ های بالاترروبخرن چقرگران شده

  83. امید معصومی:

    سلام و خسته نباشید میشه بگید کی ثبت نام فروش نقدی دارید؟ پژو پارس سال میخواستم خواهش میکنم خبر بدید اخه نمایندگی ۳ تومن گرونتره ممنونم ۰۹۱۹۱۶۶۶۰۷۹

  84. عبدالله:

    سلام.صنعت خودروسازی درایران درچندکلمه توصیف میشود : غیراستاندارد.غیرایمن.قیمت های غیرواقعی.زورچپان بامدلها ورنگهای تکراری.وکسل کننده.والامن حاضرم الاغ تورسوارشم .

  85. arash:

    سلام واقعا تویل ۱ ماه درسته؟اگه اره پس جرا مال من هنوز تحویل داده نشده

    • Mah:

      سلام اصلا چجوری ثبت نام کردین ما چرا نمیتونیم؟

  86. mamad:

    خیلی عالی

  87. سهند:

    ما که نفهمیدیم بالاخره قیمت این ماشینا چقدره و بعد از پیش پرداخت کی و چقد باید پول داده بشه؟؟؟

  88. محسن:

    لطفا وقتی می خواهی درباره خودروحرف بزنی وداری دروغ باراین همه مردم می بندی اسم خدا رانبری که دروغ گفتن شماخیر برکت خدا از سرمردم بی گناه رفته

  89. فرزانه غنی زاده:

    لطف کنید ۱ سایت واسه سبتنام بزارید. و این که تعداد سبتنام ظرفیت بالا باشد

  90. فرزانه غنی زاده:

    لطف کنید ۱ سایت واسه سبتنام بزارید

    • مسعود:

      فرزانه خانم ثبت نام نه سبتنام

  91. جاويد:

    اگه حقوق مردم هم عین فروشندگان و سهامداران خودرو که اکثرا وزیر هستن رعایت میشد ما هیچ مشکلی نداشتیم حالا هم مجلسی ها ب سهمداران خودروها اضاف شده اند

  92. maryam:

    چرا قیمت تموم شده خودرو رو نمی گید این دیگه چه جور معامله ایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  93. پیمان عیوضی:

    تنوع در محصولات با کیفیت اگر باشد بهتر خواهد بود

  94. رسول:

    بنده۳ماه است نمیتونم ثبت نام نمایم ازاولین روز پشت اینترنت میشینم تاساعت۱۳ولی درادامه تکمیل ظرفیت اعلام میدارد

  95. پیر دانای همدان:

    به خدا ایران خودرو و سایپا با این قیمتها و این کیفیت و خدمات پس از فروش باید درشو گل کنن

  96. حسن:

    اگه خیلی مردیددرواردات خودرورابازکنیدبعدببینیدبااین قیمت کی ماشیناتونوسوارمیشه

  97. امير:

    خواهشا بفکر مردم باشید چرا ماشینی ک با یهترین کیفیت صادر میکنید باید قیمت ۱/۱۰ قیمت داخل کشور باشه. با قیمتهای نجومی و تورمی ک هر روز زیادتر میشه کسی جرات خرید نداره

  98. محسن:

    به جای اینکه هی قیمتهارو بالا ببرید یا از کیفیت بدزدید یک خورده اتصاف داشته باشید

  99. محمد:

    راسته که میگن قیمت اصلیه پژو۴۸۰۰۰۰۰تومانه و شماها به ملت شریف ایران این مبلع ها رو فرو میکنید؟
    آیا انصافه؟لیاقت این مردمی که به جای تفنگ۸سال با گوشتشون جلوی توپ وتانک وایسادن پراید۲۰میلیونیه؟
    انصافتون کو؟
    بخدا حق الناس باید جوابگو باشید

  100. نسرین:

    آدم احساسس می کنه خون مردم رو با ۲۲ درصد و سال بعد تحویل دادن می مکید.

  101. جاويد:

    بخدا خیلی بی خبرازروزگارمردمید با این گرونی میشه به فکرماشن بود

  102. محسن:

    قیمت ومحصولات ورنگها متنوع

  103. محسن:

    قیمت ومحصولات

  104. شاهین:

    خداباعث وبانی این گرونی خودرو رو محتاج پراید کنه.ایشاالله

  105. مجید کشاورز:

    بهترین انتخاب نخریدن خودرو ایرانی

  106. مهرداد:

    سلام اقا ما ۳ نفر هستیم میخواهیم یک خر شاسی بلند بخریم ایا ایران خودرو باکیفیتشو داره یکشو برای ما رزرو کنه

  107. zahra khanom:

    سلام خسته نباشید اومدیم اونم بعد چند سال ماشین بخریم که خدا ایشالله به این ماه عزیز ازشون نگذره گرون شد

  108. مجید و ارزو:

    آخه این انصافه

  109. امیر:

    لطفا ، تاریخ بعدی پیش فروش سمند ال ایکس را اعلام کنید

  110. همون ملت:

    چشمتون سفید

  111. شریفی:

    اگر ایران خودرو به وعده خود عمل کند و سر زمان تعیین شده و به موقع خودروها را تحویل دهد بسیار عالی خواهد بود با این کار هم برنامه ریزی مشتری بهم نمیخوره و هم اعتماد مردم را به قول و قرارهای خود به دست میاره . البته من خودم نگران این هستم دیر تحویل دادن خودرو به منم برسه کاش می شد از طرف شرکت این اطمینان بم داده بشه که سر زمان مقرر ماشینم رو تحویل دهند .

  112. شریفی:

    اگر ایران خودرو به وعده خود عمل کند و سر زمان تعیین شده و به موقع خودروها را تحویل دهد بسیار عالی خواهد با این کار هم برنامه ریزی مشتری بهم نمخوره و هم اعتماد مردم را به قول و قرارهای خود به دست میاره .

  113. maryam:

    برادرم داره توافتاب سوزان عرق میریزه تا پوماشو جمع کنه بتونه وام بگیره براخرید ماشین ب نظرشما چندسال طول میکشه/ هرچی میگذره قیمتا بالامیره حق شما مسولین این مردم .زحمت کش نیست

  114. مهدی اسمعلی:

    سلام من پیش ثبت نام خودرو سمند و۲۰۶ رو شرایط پرداخت و تحویل خودرو و تعداد اقساط و نحوه ی پرداختش رو محبت کنید یا شماره تلفنی که پاسخگو باشه ممنون.

  115. aaa:

    khoda rishetuno bekane ishala
    haroom zade ha

  116. یه پدر:

    ishala .

  117. باران:

    خدا رو خوش نمیاد این چه وضع ثبت نام ست.تا فک فامیل نمایندگی های ایران خورو مونده نمیزارن به ما خودرو برسه.اگه این فروش بخاطر امام زمان است خود امام زمان جواب شون رو بده

  118. علی:

    امروز اعلام شد ساعت ۱۰ فروش اینترنتی ایران خودرو آغاز میشود….با اینترنت یک مگ سریع برای ثبت نام اقدام نمودم اما مداماً در مراحل آخر پیغام باعرض پوزش لطفاًدوباره سعی بفرمایید میداد ودرپایان نیز بعد ۳ ساعت تلاش اعلام شد ظرفیت تکمیل میباشد. آخر این مسلمانیست؟ اینگونه دست دلالها را کوتاه میکنند. خودشان پهنای باند مخصوص دارند و بقیه…….

  119. حسبن جلالی:

    متاسفانه مشکل ما مدیریت و برنامه ریزی است که همیشه دودش تو چشم مردمه ومتاسفانه تر اینکه تنها چیزی که برای مسئولین اهمیت نداره مردمه.این توهینه اشکاره به مردم واقعا افغانستان و عراق رو ببینید چه ماشینهایی با چه قیمتی سوار میشن بعد ما ۴۰ م تومان بدیم پرشیا سوار شیم که بعد ۶ ماه صدای ماشین از هرطرفش بیاد و تلق تلقش گوشخراش بشه.متاسفم که مارو به سخره گرفتن و بازیچشونیم و ما آدمها براشون اینقد بی ارزش.

  120. ترخ نساء:

    منم میخوام سوار خر بشم کجا ثبت نام کنم؟؟؟

  121. مشتری:

    الهی که دعای همه این مشتریهای شریف درحق شما مستجاب شود.

  122. یاسر:

    عطارهفت شهر عشق را گشت ما هنوزاندر خم یک کوچه ایم
    دلم خونه از ایران خودرو

  123. محمد:

    سلام .خجالت هم نمیکشند با این وضعیت ثبت نام و قیمتهای نامعقول . متاسفانه مردم از حقوق لازم مصرف کننده برخوردار نیستند. شواری رقابت هم با خودرو سازها همدست شده و مشغول سر کیسه کردن مردم هستند .

  124. حجت:

    پارس دوگانه در سال ۹۲ ثبت نام کردم که قرار بود بهمن ۹۲ تحویل داده شود اما تا کنون (۹۳/۳/۳) خبری نشد. چرا؟

  125. محمد:

    ثبت نام جدید پژوه۴۰۵

  126. نام شما...:

    هرچه دلتون میخواهد گران کنید .ما مردم ایران اگر غیرت داشته باشیم اشغالهای باصطلاح خودرو…. را نمیخریم .میگن خود کفا هستیم ولی نصف بیشتر قطعات خوردو را از چینی های اشغال فروش تهیه میکنند.

  127. نام شما...:

    چرا مسوولان کشور در برابر دزدی اشکارا و راند بازی تولید کنندگان خودرو بی تفاوت بوده و از اینکه این بی غیرتها مردم را سر کیسه میکنند کاری انجام نمیدهند . سالها مردم ایران محصولات بی کیفیت اینان را خریدن تا به امید پیشرفت صنعت خودرو ناینکه دستشان را به دست غربهای کثیف گذاشته و همسوی با سیاست های امریکا مردم را تحریم کنند . چنین افرادی پست تر از این امریکایهای بی وجود هستند .مردم تحریم های انان را تحمل میکنند اما حاضر به تحریم خودی نیستند . این همه خودرو صفر کیلو متر با قیمت های بازار سیاه از قبر کدام خایین به مردم در بازار پر شده …..

  128. مجید:

    ی کم از طمعتون دست بر دارید تا همه بتونن بخرند.

  129. زهرا:

    خدالعنتتون کنه.شماهاحرام خورید۴ساله میخوایم ی پرایدبخریم هرچی وام میگیریم تاب دستمون برسه دو سه تومن گذاشتن روش.پژو ک جزآرزوهای محال شده.ازخدا میخوام همون قدر ک این مردم شریفو عذاب میدین دردودنیاعذاب بکشید

  130. دادستان:

    خدایی خودتون خجالت نمیکشین .بابا مردم رو جی فکر کردین؟

  131. hamed:

    من کارگرم تا صد سال دیگر هم نمی توانم پکیکان بخرم چه نظری باید بدهم ……

  132. شهرزاد:

    بمیرم برای بابا های ایرانی!
    چه قدر زندگیا سخت شده …..
    وای وای شوهرای ایرانی را دیگه نگم بهتره !!!!

  133. فریب خورده:

    خودکفائی ، خوداظهاری یا خود ارض ….؟!
    تو این مملکت که هر روز دم از خودکفایی میزنن و میگن در فلان چیز و بهمان چیز خودکفا شدیم
    سمند خودروی ملی میشه و ۹۰ درصد قطعات در داخل تولید میشه
    پراید لوگوی سایپا میگیره و کلیه قطعات داخلی میشن……
    عجیبه که با کوچکترین افزایش قیمت ارز، خود کارخانه قیمت هاشو افزایش میده و میگه قیمت تمام شده افزایش پیدا کرده
    حالا پیدا کنید جواب این معادله چند مجهولیه خودکفایی،قیمت ارز،تولید در داخل،واردات برخی قطعات ، تحریم و …
    راستی ثابت ماندن قیمت پراید در کشور دوست و برادر سوریه در حد یک چهارم قیمت داخل رو نیز به این معادله اضافه کنید….؟!

  134. نفهم:

    اخه ایرانی چه گناهی کرده که نباید ماشین خوب سوار شه

  135. اراک:

    خاک برستون که قیمیت خورودرو بالا ثبت نام می کنیم بعد به موقع هم تحویل نمیدیت یکی باید اینا رو جواب بده؟

  136. یکنفر شهیدپرور:

    کاش کمی اتحادو از اون وبی دین سعودی یادمیگرفتیم(مرغ نخریدند تا ارزون شد)
    ماشینای خارجی۱۰سال پیش شرف داره به فرقونای صفر اینا
    والا

  137. حسین رفعتی:

    نظر خاصی ندارم فقط میتونم بگم همش دروغه نمیگم دروغ نگین لااقل کم دروغ بگین

  138. امیر:

    ما اوندفعه تصمیم گرفتیم ۳ روز پورشه نخریدیم ارزون نشد….ایندفعه تصمیم میگیریم ۱ هفته پژو نخریم ببینیم ارزون میشه؟یانه؟

  139. اشكان:

    باسلام ببخشید کوشیم بعضی کلمات نداره غلط املایی ندارم ایران خودرو و سایبا یواش یواش برای قشر متوسط داره میشه افسانه مکر امام زمان(عج)فرجی بکنه قیمتها بایین بیاد ماهم دلمون ماشین میخواد نه انجنانی درحد براید وبزو که ماشاالله روز بروز کرون تر میشه کسی نیست به این شرکتها بکه ماشینی که ۸میلیون یا بزو۱۵ًمیلیونی یک شبه دوبرابرمیشه این انصافه مکر ارزدولتی هم نمیکیرن وامی هم که میدن ۱۰۰ضامن میخوان کاش من ام بدری داشتم وام بدون ضامن برام میکرفت بسشم نمیدادم ماندم بجه دوم توراه جه خاکی بریزم سرم جایی هم سراغ ندارم کورتاجش بکنم خودمم اعتقاداتی دارم کناه میدانم مستاجر دست فروش سالم اهل هیجی ام خداروشکرنیستم ماندم سالمم نمیتونم برایدی بخرم فقط شرمنده زن وبجه ام نشم بدون وسیله هم میکذر جو ن میکذرد غمی نیست باخدا باش و،،،،،،،،،،،،،

  140. اشكان:

    باسلام ببخشید کوشیم بعضی کلمات نداره غلط املایی ندارم ایران خودرو و سایبا یواش یواش برای قشر متوسط داره میشه افسانه مکر امام زمان(عج)فرجی بکنه قیمتها بایین بیاد ماهم دلمون ماشین میخواد نه انجنانی درحد براید وبزو که ماشاالله روز بروز کرون تر میشه کسی نیست به این شرکتها بکه ماشینی که ۸میلیون یا بزو۱۵ًمیلیونی یک شبه دوبرابرمیشه این انصافه مکر ارزدولتی هم نمیکیرن وامی هم که میدن ۱۰۰ضامن میخوان کاش من ام بدری داشتم وام بدون ضامن برام میکرفت بسشم نمیدادم ماندم بجه دوم توراه جه خاکی بریزم سرم جایی هم سراغ ندارم کورتاجش بکنم خودمم اعتقاداتی دارم کناه میدانم مستاجر دست فروش سالم اهل هیجی ام خداروشکرنیستم ماندم سالمم نمیتونم برایدی بخرم فقط شرمنده زن وبجه ام نشم بدون وسیله هم میکذرد

  141. اشكان:

    باسلام ببخشید کوشیم بعضی کلمات نداره غلط املایی ندارم ایران خودرو و سایبا یواش یواش برای قشر متوسط داره میشه افسانه مکر امام زمان(عج)فرجی بکنه قیمتها بایین بیاد ماهم دلمون ماشین میخواد نه انجنانی درحد براید وبزو که ماشاالله روز بروز کرون تر میشه کسی نیست به این شرکتها بکه ماشینی که ۸میلیون یا بزو۱۵ًمیلیونی یک شبه دوبرابرمیشه این انصافه مکر ارزدولتی هم نمیکیرن وامی هم که میدن ۱۰۰ضامن میخوان کاش من ام بدری داشتم وام بدون ضامن برام میکرفت بسشم نمیدادم ماندم بجه دوم توراه جه خاکی بریزم سرم جایی هم سراغ ندارم کورتاجش بکنم خودمم اعتقاداتی دارم کناه میدانم مستاجر دست فروش سالم اهل هیجی ام خداروشکر

  142. نوید:

    از هفته بعد قیمت بنزین میشه ۱۱۰۰ تومن ینی ۳ برابر!!!!پرایدم میشه ۵۰ ملیئن ۳برابر دیگه!!!!!

  143. نوید:

    عزیز من تو ایران قوانین برعکس دنیاس! جای دیگه سوخت گرون بشه قیمت ماشین میاد پایین ولی اینجا قیمت بنزین از هفته بعد میخاد بشه ۱۱۰۰ تومن در عین حال ببین قیمت خودرو چی میخاد بشه !!!!! بنزین قیمتش ۳ برابر میشه پرایدم میشه ۵۰ ملیون!!!!!!!!

  144. ;کدخدا:

    با سلام بس کی ای سایت فروش اینترنمتی باز میشه اگه باز بشه فقط نمایندگی ها برای فروش به قیمت آزاد برای خودشون ثبت نام میکنند بفرمایید تکلیف ملت چیه

  145. پژمان:

    لطفا سایت را در دسترس مردم قرار دهید تا مردم بتوانند راحت ثبت نام کنند عدالت واقعی این است .

    • نوید:

      از هفته بعد قیمت بنزین میشه ۱۱۰۰ تومن ینی ۳ برابر!!!!پرایدم میشه ۵۰ ملیئن ۳برابر دیگه!!!!! اشتباه نکنید ما ترکیه زندگی نمیکنیما توی ایرا با این همه منابه وذخایر جورباجور!!!!

  146. مجید:

    خیلی متشکرم از اینکه مارو در جریان میگزارید
    خدا قوت که برای رفاه و امنیت ما شب و روز در تلاشید
    ای البالو
    ای بامادور
    ای جیییگر
    پی

  147. سجادشجرات:

    قیمت همه چیزتوایران سه برابرشدولی قیمت ماشین حتی دوبرابرنشده است این ملت چراهمش بفکرقیمت ماشین هستن بریدبقیه چیزهارو ارزون کنیدنه ماشین که قیمتش دوبرابرهم نشده

  148. ابی:

    لطف کنید پیش پرداخت کم واقساط طولانی تری برای ثبت نام در نظر بگیرید تا همه بتونند صاحب ماشین بشوند تشکر

  149. اکبر:

    ماشین های ایرانی آشغاله.(مکانیک)

  150. امید:

    روی مافیا سفید نمایندگی ها دست شون از پشت بستن ثبت نام بهمن کسی جز خودشون وباندشون کسی نفهمید

  151. امید:

    روی مافیا سیسیل سفید نمایندگی ها دست شون از پشت بستن ثبت نام بهمن کسی جز خودشون وباندشون کسی نفهمید

  152. moslem:

    من ۱۷ دستگاه ماشین پژوه می خوام برای کارم در شرکت فروش عیدانه کی شروع میشه و بگین که و اقساط چند ماهه میدید محمدی از ایذه

  153. سليمان دوستى:

    آروزى خرید یک پژو پارس معمولى به دلم مونده ولی متاسفانه پایین بودن سطح اقتصادى باعث شده دیر به این خواسته ام برسم مجبورم وام خرید خودرو بگیرم و از خدا میخوام مسئولان را از خواب غفلت بیدار کند که این قدر به مردم ظلم نکنند

  154. ابی طلا:

    سلام.چرا؟مگه کشور ایران پول ثروت نفت گاز و……….نداره که این قدر مردومشو اذیت میکنید .چرررررررررررررررا؟لطفا به گوش دولتی جماعت برسه …..

  155. رقیه خادمی:

    efj khl hdvhk o nv

    ثبت نام دوباره پژوپارس کی شروع میشود؟لطفن جواب دهید

    • مجید:

      سلام خدمت برادران عزیز!
      اگه میشه ماشین ها رو شرایطی کنید مث قبل تحریم ها!!!
      ما اصلا کاری به گرون فروشی نداریم!!!

  156. احمد:

    ثبت نام وانت کی شروع میشه

  157. نوربخش:

    سلام این جه وضع نابسامانی است این گرانی می خواهم یک ماشینی بخرم ولی نمی تونم بخاطر اینکه ورشکست شده ام وضیعتم خیلی خراب است

  158. افسوس:

    افسوس. آخه چقدر افسوس بخورم بخاطر این همه گرونی

  159. محسن:

    این ماشینا پکیدتون افغانستان ۲میلیون نمیخرند بیچاره ما ایرانیان!!!(ما از زن پدریم)

  160. امام زمان:

    همانا ای مردم صبور باشید که در میان شما ظالمانی وجود دارد که آنها را به سزای اعمالشان میرسانیم.

  161. عتی سین:

    چرا اتومبیل دنده اتوماتیک ارزان قیمت تولید نمی کنید که ما هم بتوانیم سوار بشویم

  162. arad:

    قیمتاتون رو بیارید پایین خیلی افتضاحه بخدا

  163. sasan:

    ما ایرانی ها بلدیم فقط روزهای عاشورا پشت ماشینمون برای امام حسین مطلب بنویسم
    بیاید برای مبارزه با گاری فروشهای ایران خودرو وسایپا ودر کل اعتراض به صنعت خودرو از پشت ماشینهامون (شیشه) عقب اعتراضمن را بیان کنیم

  164. فرهاد:

    دیروز ایران خودرو فروش فوری داشت ثبت نام کردم پول واریز کردم ولی امروز نه از پول خبری هست نه ماشین-بازرسی ایران خودرو گفتش سیستم ایراد داشته الان هم پول به حساب برنگشته در ضمن داخل سایت ایران خودرو هم نوشته ظرفیت به اتمام رسیده.کی رسیدگی میکنه

  165. mjgffg@yahoo.com:

    بابا اینا که اینقدر قیمتا رومیبرن بالا که خدا پیغمبر سرشون نمیشه همشون بی انصافن امیدوارم یه روزی خداجواب اینهمه بدی که میکنیدو بهتون بده با این ماشینای الکیتون

  166. عباداله قلي پور:

    میخواهم ثبت نام کنم

  167. رضا:

    خیلی شرایط بی خودیه

  168. با هوش:

    ماشین یک ماه تحویل تا الان ۵۰۰ هزار تومان خرجش کردم چون ایران خودرو یدکی نداره بعد تو بازار آزاد میده به قطعه فروش .خدا به شما خیر ندهد

  169. خاکککککککککککککککککککککککککک:

    ۲۰۶ صفر گرفتم موتور سوزوند حیم از یه پول سیاه

  170. با عرضه:

    به کشورهای دیگه ماشین صادرمیکنیین با کمترین قیمت ولی به خودتون رحم نمیکنید

    • ٩٠٧:

      عزیز قیمتا یکیه… برا اونا کمتر میافته… چون پول ما بی ارزشه… البته اثر تحریمه که پذیرفتیم.
      گرچه روحانی هنوز دستو پا میزنه توش.. آخرشم هسته ای رو داد، گوگل پلی آزاد کرد…!

  171. مرتضي:

    سلام هر نمایندگی ارومیه سر زدم میگه ثبت نام پارس ال ایکس نداریم .

  172. مهدی سلطانی:

    باور کنیددنیای دیگه هم وجود داره با شما مدیران بی کفایت هستم

  173. کریم خان:

    بیچاره این ملت شریف که بایداین همه تاوان بی لیاقتی مدیران روبدن.

  174. محمد:

    پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ثبت نام کرده بودم بایستی طبق فرارداد تا ۳۰ آبان تحویل می دادن …تاریخ ۸ آبان کلیه مبلغ باقیمانده قرارداد رو گرفتن و گفتن ۴۰ روزه تحویل میدن… الان۲۰ دی ماه است یعنی حدود ۳۰ روز هم از تاریخ ۴۰ روزه شان گذشته است …هنوز تحویل ندادن….

  175. محمود صادقی:

    سمند پایه گاز ef7ثبت نام کردم تحویل آبان۹۲حالا۱۵ دی میگن تولید نمیشه بیا جایگزین کن ولی دارید پایه گاز ثبت نام میکنید چرا؟

  176. پنجه طلا:

    گران فروش…

  177. mehran:

    من سمند اسی خیلی دوست دارم شرکت نمیزنه و آزاد بازار هم قران خواهشن منو راهنمای کنید من عاشق اسی هستم

  178. mehran:

    چرا سمند اسی شرکت نمی زند ومن الان نگاه به قیمت ها ایران خودروکردم شرکت شمند اسی را ۲۰میلیونو خورده ای زده بود ولی قیمت ازادش ۲۴میلیون هست

  179. اکبر رضازاده:

    با توجه به اعلام قیمتها ثابت می شود که صنایع ما نسبت به ثبات بازار خودرو بسیارعملکرد ضعیفی داشته است واین وضعیت نابسامان جامعه را نشان می دهد که متأسفانه مدیران ما آن را انکار می کنند.

  180. امبر:

    شما دارین … به این مملکت همین

  181. امبر:

    اخه سگ سوار ۲۰۶ صندوق دار میشه که شده ۴۰میلیون بلخره در روی یه پاشنه نمی چرخه

  182. فردوس اصالتي:

    سلام من میخواستم شرایط پیش خرید رانا رو بدونم ،راهنماییم کنید سپاسگزارم

  183. یحیی:

    خوب ملتی گیر انداختین

  184. محسن:

    اگه مرزا رو باز کنید میبینید کی سوار اینا میشه .

  185. علی:

    خاک بر سر شما کنند که مردم را سر کار می زارید اگر دلتان به حال مردم نمی سوزد لااقل از خدا بترسید. حداقل اگر برج ۷ قرار بود خودرو را تحویل بدید که ندادید لااقل زمان تحویل مدل ۹۳ بدید لغنتی ها

  186. بهروز قاسمی:

    سلام عزیزان
    جانباز سی درصد هستم
    برای خرید اتومبیل با تسهیلات ویژه چه باید کنم
    با سپاس منتظر پاسخ می مانم.

  187. محمد:

    کلاه بردار ها ماشین ثبت نام می کنیم سر موعد تحویل نمی دید دو سه ماه ادم های بیچاره می پیچونید بعد میگید ماشین مورد نظر نداریم سمند بر دارید اخه اگه سمند تون می خواستیم از اول می تونستیم خودمان ثبت نام کنیم

  188. ششش:

    گرونفروشایه بی همه چیز

  189. نام شما...:

    ایرانی جنس ایرانی بخر خر خر خر خر خر

  190. وحید:

    ادم الاغ سوار بشه وپولشو دور بریزه بهتره تا سوار این لگنا بشه

  191. غلام:

    خیلی بد بود

  192. بیچاره:

    ماچقد بیچاره ایم چند وقته که میخوایم پارس بخریم ولی پولمون کافی نیست حالا باید چیکار کنیم فقط ماتو فامیل ماشینمون پرایده .بسوزه پدر بی پولی…

  193. طیبه:

    امیدوارم روزی برسه که حسرت داشتن یه رنو به دلتون بمونه .اخه چرا اینقد گرون…

  194. نیمب:

    یعنی وای بر ملت

  195. فردوس:

    یک مقدار شفاف تر کنید مثلا این پول پیش را گرفتید بقیشو چطور و کی میگیرید؟؟؟؟؟

  196. شاد:

    ایران خودرو هیچ وقت به قولش عمل نکرده وهمیشه ماشینها را دو تا ۴ماه تاخیر تحویل میده وکسی هم پاسخگو نیست ای مردم اگاه باشید کلا سرتان نرود خدا عاقبت اینارو بخیر کنه

  197. كورش كبير:

    حرومتون باشه این پولها مطمئن باشید این پولا خوردن نداره. به امید نابودی شما وامثال ریاکارتون.

  198. ایمان:

    قیمت ها بسیار بالاست و کیفیت محصولات پایین است.چرا ما باید این محصولات را باقیمت پایین در اختیار کشورهای دیگر بگزاریم و خودمان با بالاترین قیمت خریداری نماییم.

  199. حسین:

    بالا ترازسکوت که هیچ مجبوریم هیچی نگیم ماشین شده واسمون جهنم پراید هفت ملیونی شده شانزده تومان بعدمسوولان میگن کف بازاره بایدبگیم مدیریت نیست ملت سرازخود شدند

  200. علی:

    من هم با نظر شما موافق هستم از فردا به دنبال پالان و خری با سم طلا میرم.

  201. فرهاد:

    خوبه

  202. مصطفي:

    با عرض سلام خدمت تمامی هموطنان عزیزم که از ایران خودرو ماشین خرید کردند
    از این به بعد بیاید خر بخرید از ایران خودرو نخرید

  203. ایران:

    بخاطر سود ۲تا کارخونه مثلاخودروسازی ۷۰میلیون باید ماشینهای گران و بی کیفیت سوار شن کمی هم به فکر جان مردم باشید اگه راست میگین واردات خودرو رو ازاد کنین ببینم کسی اشغالهای شمار مفت میبره یا نه -شما مدعی خدا هستین کمی بفکر مردنتون باشین

  204. زینب:

    سلام احتراما اگر امکان دارد من می خواهم ثبت نام کنم کمک کنید

  205. ميعاد:

    بعد از۸ماه ,کلاهبرداری جدیدتونه ,یورو۴ سه میلیون گرونتر ,مسخره ها همون اشغال ساده رو تحویل بدید نخواستیم ایمنیش رو

  206. محمدرضا:

    سلام تنها راه حل این مشکل این است که مردم نخرند اما متاسفانه داخل ایران هر چیز گرون بشه مردم عزیز بیشتر میخرن

  207. پسر عمه سیف اله نصرتی:

    سکوتی میکنم بالاتر از فریاااااااااااااااااد

  208. علی:

    افسوس………..
    مردم شعار را دوست دارن،شما هم لطف می کنید کم نمی گذارید…
    من هم می گویم:از ماست که بر ماست..

  209. خودم:

    این دولت که نه تنها کاری برای این دوتا شرکت گرون فروش خودروسازی نکرد بلکه یه شعار جلوگیری هم داد رفت حالا از رهبری میخواهیم خودش وارد بشه وببینه جه خبره واز اونا جواب بخواد

  210. رويا:

    چرا اینقدر بد و بیراه میگین، مگه فقط ماشین گرون شده
    همه چی زیر سره اون دستای پشت پرده ست … که دیگه نیست

  211. من منم:

    برید بمیرید همتون . مطمئنا این پولا به راحتی از گلوتون پایین نمیره ، این و مطمئنم !!!!! وای به حالتون که از خدا بی خبرین …

  212. یمان:

    شیطونه میگه با سر بیا برو تو مانیتور چپو راستشون کن بیا د آخه نامرددا آخه این چه کاریه میخایین بکونین میخوام زن بگیرم زیر پام ژیانم ندارم

  213. امیر:

    آخه بی انصافها به داد جانبازان هم برسین

  214. ميرزا نوروز:

    …….

  215. مرررررررررریم:

    با سلام کاشکی قیمتها کمی کاهش داشت تا آرزوی ماشین داشتن به دلمون نمونه اگر اقساطی ماهیانه بود خیلی خوب بود

    • اشکان:

      ایکاش چند سال پیش ماشین می خریدی آرزو به دل نمی موندی فددددددددددددددددددداااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتت

    • امیرحسین:

      ایشالا ازدواج کردی شوهرت برات میخره

  216. parsa:

    ۳۴ سال مصرف کننده بدبخت ایرانی جور تولید کننده بی عرضه دزد را کشید یک سال هم تولید کنندهنمی تواند جور بکشد

  217. barby:

    سلام
    مارو ازشرایط (فروش اقساط)فروش خودرو۴۰۵دوگانه سوز خبردار کنید

  218. جواد:

    ای خاک تو سرتون کنن!

  219. amir.:

    به خدا از اسفد ماه من منتظرم شما قیمت خودرو رو بدین بعد حرف از ۴_۵ ملیون کاهش زدین ما صبر کردیم …
    بعد الان ۵۰۰هزار تومان اوردین پایین؟
    مارو چی فرض کردین؟
    به نظر می ۲ملیونم کاهش بدین ارزش ۳ ماه سرگردانی مارو نداره.

  220. جانباز:

    جه برانامه ای برای واگذاری خودرو به جانبازان در سال ۹۲ دارید

  221. رضا:

    کلاه بردارها

  222. امید:

    خدا کنه خداوند در آخرت شما و این خودروهای بی ارزششتان رو با هم بسوزاند

  223. امید:

    هواپیما با۵۰ تن وزن تو هوا حرکت میکنه ماشین های ایران خودرو رو زمین نمیتونه حرکت کنه {چپ میشه}

    • صادق لویلمی:

      خوب بود

  224. یعقوب:

    لعنت خدا بر شما و کسی که شما رو مسئول کرده.ازبنده های خدا نمی ترسین از خدا بترسین.

  225. علیرضا:

    خاک بر سر گران فروشتون خیلی ماشیناتون درجه یکه باید هم قیمت ببرین بالا

  226. مصطفی:

    شما غلط کردید که من تا حالا به شما آدمهای بی ارزش نظر دادم

  227. مصطفی:

    ایشالله امام زمان شما ها رو به سزای اعمالتون برسونه ای انسان نماها

  228. ملک تاژ:

    لــــــــــعنـــــت به پدره گرونفروشتون سره کاریها

    • فطور:

      کیسه برنج ۱۰تومانی شده ۶۰ تومان ۶برابر ماشین ۸ میلیونی شده ۱۶ میلیون ۲ برابر هنوز جا داره

    • حسن حاتمی:

      شما اول به تعهدتات کدشته عمل کنید بعد برای خودتون تعهد مجدد ایجاد کنید

    • Oرضانام شما...:

      سوره الحجر قرآن کتابی است آسمانی کافران هنگام روبه رو شدن با عذاب چه بسا آرزو میکنند که ای کاش تسلیم فرمانهای خدا بودند بگذارشان تا بخورند وبا لذایذ زود گذر کامروایی کنند وآرزوها سرگرمشان نماید سپس حقانیت اسلام و فرجام شوم خود را خواهند فهمید

  229. مش ماشالا:

    مردم مسخره کردییییییین

    • اکبر:

      اقا تروخدا نظر به اینا ندین به خدا اینا عرضش نظر دادنم ندارن انشالله کارخونشون اتیش بگیره و اونایی که دوست دارن وضعیت ماشین اینطور باشه انشاالله خداجوابشونو بده.
      یازهرا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.