آغاز جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی نوسانات ارز با حضور وزیر اقتصاد+مصباحی‌مقدم، توکلی، نادران و باهنر سخنرانان جلسه غیر علنی

به گزارش خبرآنلاین، نوسانات ارز طی روزهای اخیر محور تذکرات امروز نمایندگان مجلس بود که در ضمن آن خواستار برگزاری جلسه ای غیرعلنی مجلس برای بررسی این موضوع بودند. محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه امروز را برعهده داشت از پیگیری هیات رییسه برای برگزاری این جلسه غیرعلنی خبر داده بود بعد از پایان نطق های میان دستور نمایندگان با اعلام اینکه مجلس از این ساعت به بعد غیرعلنی غیررسمی خواهد شد، گفت: از جمله مسائل مهم طی روزهای اخیر آشفتگی بازار ارز بود که از دیرباز نیز در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس، وزرا و مدیران اقتصادی دولت و بانک مرکزی نیز بوده تا براین اساس نقشه راهی دقیق و اصولی به این منظور تدوین شود.
وی تصریح کرد: اعتقاد ما این است که می توان با رسیدن به راهکاری منطقی و علمی و مورد قبول همکارانم در مجلس با تدبیر صحیح بر مشکلاتی که دشمنان خلق کرده و گاهی سوء تدبیرها بر آن دامن زده است فائق آمد.
وی اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل مثبت دولت و مجلس، اجماع نظر نخبگان و نگاه کارشناسانه به موضوع قدم هایی در راستای بازگشت آرامش به بازر و جامعه برداشته شود.

براین اساس جلسه علنی امروز مجلس از این ساعت با حضور وزیر اقتصاد و تعدادی از مدیران اقتصادی غیرعلنی شد. در این جلسه قرار است مصباحی مقدم، توکلی، نادران و قادری از کمیسیون برنامه و بودجه، بحرینی و پورابراهیمی از کمیسیون اقتصادی، مسعود میرکاظمی رئیس کمیسیون انرژی و حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون تولید ملی بر پیگیری نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، محسنی ثانی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و محمدرضا باهنر به نمایندگی از هیات رئیسه مجلس نظرات خود را در خصوص نوسانات قیمت ارز و سکه و همچنین شرایط اقتصادی بیان می‌کنند.

/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.