آغاز رزمایش پلیس راهور همزمان با مرحله دوم سفرهای تابستانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، با توجه به تعطیلات ویژه اجلاس سران جنبش غیر متعهدها و شروع موج دوم سفرهای تابستانی، رزمایش آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی صبح امروز – دوشنبه – در قم آغاز شد.

این مراسم که با حضور سردار ‘اسکندر مومنی’ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، برگزار می شود، یگان های مختلف امداد خودرو و هلال احمر نیز با اجرای مانورهایی آمادگی خود را برای همراهی با پلیس راهنمایی و رانندگی برای مقابله با حوادث احتمالی جاده ای اعلام کردند.

دستگاه ها و ادارات دولتی مستقر در تهران از هفتم تا یازدهم شهریورماه جاری به مناسبت برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عضو جنبش غیرمتعهدها تعطیل است.

به گفته سردار مومنی، در سه مرحله تعطیلات عید فطر، تعطیلات ویژه اجلاس غیر متعهدها و هفته آخر شهرویور، ۲۰ درصد افزایش سفرها را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، شاهد خواهیم بود که می توان گفت معادل سفرهای نوروزی است.

پلیس راهور اعلام کرده است در این مرحله از سفر با رانندگانی که مرتکب تخلفات رانندگی پرخطر شوند، برخورد شدیدی صورت می گیرد.

در روز گذشته نیز پلیس با احضار رانندگانی که در دور اول تخلفات پرخطر رانندگی مرتکب شده بودند، گواهینامه یا خودروی آن ها را متوقف و به برخی دیگر نیز با دادن نمره منفی برخورد کرد.

اجتمام**۱۴۲۹ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۳۹۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.