آغاز صادارت سایپا به اروپا

گروه خودروسازی سایپا با افزایش صادرات محصول به بازارهای هدف اختلاف خود را با دیگر صادرکنندگان غیر نفتی به میزان قابل توجهی افزایش داد و صدر نشینی خود را در جدول برترین صادر کنندگان کشور تثبیت کرد.

میزان صادرات محصولات سایپا در ۶ ماهه اول سال ۹۱ با رشد دو برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شد .
به گزارش سایپا نیوز ، گروه خودروسازی سایپا با افزایش صادرات محصول به بازارهای هدف ، اختلاف خود را با دیگر صادر کنندگان غیر نفتی به میزان قابل توجهی افزایش داد و صدرنشینی خود را در جدول برترین صادر کنندگان کشور تثبیت کرد .
گروه خودروسازی سایپا در ۶ ماهه اول سال ۹۱ در راستای افزایش هدف های صادراتی و انجام فعالیت های مستمر بازاریابی ، کشورهای اوکراین ، لیبی ، افغانستان ، غنا و کامرون را به سبد واردکنندگان محصولات خود اضافه کرد .
این در حالی است که صادرات خودروهای سایپا به کشور اوکراین به عنوان اولین بازار اروپایی و همچنین به واسطه تطابق محصول تیبا با استانداردهای بازار این کشور ، میتواند زمینه حضور محصولات این شرکت در سایر کشورهای اروپایی و منطقه CIS را فراهم کند .
از مهمترین دلایل ترغیب واردات محصولات سایپا به دیگر کشورها ، اقتصادی بودن خودروهای سایپا ، استحکام و قابلیت استفاده در شرایط متنوع آب و هوایی و دسترسی آسان مشتریان به قطعات یدکی با قیمت رقابتی میباشد .
گفتنی است شرکت سایپا تنها صادر کننده خودرو در کشور بوده که تا کنون ۵ بار عنوان صادر کننده نمونه را به خود اختصاص داده و امسال نیز با توجه به میزان صادرات جزو کاندیداهای این بخش می باشد .


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.