آغاز مجدد احداث دانشگاه هنر اصفهان در کنار زاینده رود/ بهره برداری فاز اول تا مهر آینده

رئیس دانشگاه هنر اصفهان از آغاز احداث دانشگاه هنر اصفهان در کنار زاینده رود خبر داد و گفت: سال گذشته این پروژه به علت کسری بودجه دانشگاه متوقف شده بود که از امسال دوباره احداث آن به صورت فاز به فاز آغاز می‌شود.

دکتر فرهنگ مظفر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آغاز احداث دانشگاه هنر اصفهان در کنار زاینده رود از هفته آینده شروع می شود.

وی افزود: سال گذشته به علت مشکل و کسری بودجه ، مجبور شدیم این پروژه را تعطیل کنیم امسال تخصیص بودجه ها بهتر از سال گذشته است برهمین اساس برنامه ریزی کرده ایم که کار احداث را آغاز کنیم.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به تغییر برنامه ساخت پروژه دانشگاه هنر اصفهان افزود: اسکلت‌های  ۱۵ هزار متر از فاز اول ساختمان های پروژه نصب شده بود که برنامه ما در مرحله اول این است که این ۱۵ هزار متر را به بهره برداری رسانده و دانشجویان را مستقر کنیم و سپس احداث ۲۵ هزار متر از ۴۰ هزار متر فاز اول را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه ما بهره برداری فاز به فاز خواهد بود، افزود: کل پروژه دانشگاه هنر اصفهان ۱۳۰ هزار متر است که درحال حاضر سازمان مدیریت برنامه ریزی با احداث ۴۰ هزار متر آن موافقت کرده است برای بقیه پروژه، دانشگاه طرح خود را ارایه کرده و مجوز دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تا مهر سال آینده قرار است فاز اول پروژه یعنی ۱۵ هزار متر بهره برداری شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.