آغاز مرحله‌ای واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی

۲۰م آذر ،

100-412.jpg

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز مرحله‌ای واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) کاوه اشتهاردی گفت: پس از پیگیری‌های فراوان و جلسات کارشناسی بسیار میان این وزارتخانه و وزارت امور اقتصادی و دارایی و بر اساس توافق اخیر میان اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان خصوصی مقرر شد که نسبت به اعطای سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی به صورت مرحله ای اقدام شود.

وی افزود: بر این اساس در مرحله اول ۱۵ استان با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از این سهام برخوردار خواهند شد که در حال حاضر مقدمات اجرایی اعطاء سهام عدالت در پنج استان ایلام، خراسان جنوبی ، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری و هرمزگان فراهم شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های سمنان، یزد، زنجان، قم، بوشهر، قزوین، مرکزی، گلستان، اردبیل و کرمان را از دیگر استان‌هایی برشمرد که در آنها به مرور شاهد آغاز مرحله‌ای واگذاری سهام عدالت به کارگران فصلی و ساختمانی خواهیم بود.

اشتهاردی در ادامه تاکید کرد: برگه‌های ثبت نام اولیه در اختیار سازمان امور اقتصادی و دارایی استان‌ها قرار گرفته که با تفاهم فی مابین ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به واگذاری به آن گروه از کارگران که در سال ۱۳۹۰ اقدام به ثبت نام در سامانه کرده‌اند، اقدام خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اطلاعات تکمیلی باتوجه به شرایط هر منطقه به صورت غیرمتمرکز در استانها از سوی مراجع مذکور اعلام و اقدام خواهد شد.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از میان آن گروه از کارگران فصلی و ساختمانی که برای دریافت سهام عدالت در سامانه مربوطه ثبت نام کرده بودند؛ اطلاعات و سوابق بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از آنها را پس از پایش و بررسی های لازم به تایید رسانده و برای سازمان خصوصی سازی ارسال کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.