آغاز مرحله نهایی احداث پیاده رو حاشیه بزرگراه یادگار امام (ره)

شهردار منطقه ۹ از اجرای مرحله نهایی و طولانی ترین فاز پیاده روسازی حاشیه بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد و گفت: این طرح در حد فاصل خیابان هاشمی تا دستغیب آغاز شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: عملیات پیاده روسازی در حد فاصل طوس، دامپزشکی بطور کامل انجام و ۸۰ درصد کار در مسیر دامپزشکی، هاشمی اجرایی شده و همچنین طولانی ترین و آخرین مرحله عملیات پیاده روسازی در حد فاصل هاشمی تا دستغیب آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه پیاده روسازی بزرگراه یادگار امام (ره) از ابتدای سال جاری در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه قرار گرفته اظهار داشت: هم اکنون پروژه پیاده روسازی بزرگراه یادگار امام(ره) از پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار است.

آمرکعبی فر قائم مقام شهردار منطقه ۹ در ادامه به برنامه های منطقه جهت بهسازی معابر محدوده بزرگراه اشاره کرد و گفت: پیش بینی شده تمامی معابری که به بزرگراه می رسند، از نظر ترافیکی خدمات شهری و عمرانی بررسی شده و مشکلات شان رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: مسیر پیاده روسازی در ضلع غربی بزرگراه یادگار امام(ره) و در محدوده منطقه به متراژ ۱۲۰۰ متر طول و در حال تکمیل است که حدوده ۶۰ درصد کار اجرایی شده است که به گفته وی جدول گذاری، خط کشی معابر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی نقاشی دیواری و احداث فضای سبز و مبلمان شهری از جمله فعالیت های منطقه در محدوده بزرگراه یادگار امام است که همزمان با پیشرفت پروژه توسط منطقه در حال پیگیری است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.