آغاز “هابیت” پیتر جکسون که رکورد شکست: پرفروش‌ترین فیلم ماه دسامبر تاریخ سینمای آمریکا

۲۶م آذر ،

شنبه, ۲۵ آذر ساعت ۱۱:۳۷ مصطفی رضائی

فیلم‌ «هابیت: سفر غیرمنتظره» در آستانه خلق رکورد تازهی در گیشه سینماهای آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، فیلم سه‌بعدی «هابیت: سفر غیرمنتظره» ساخته پیتر جکسون به احتمال بسیار رکورد بهترین فروش‌ آغازین یک فیلم در ماه دسامبر را خواهد شکست.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم در آستانه فروش ۸۲ تا ۹۰ میلیون دلاری قرار دارد که می‌تواند رکورد فیلم «من اسطوره هستم» ویل اسمیت را که در سال ۲۰۰۷ حدود ۷۷ میلیون دلار فروش داشت را بشکند.

البته کارشناسان معتقدند که اتفاق تیراندازی در مدرسه در «نیوتاون» در روز قبل (جمعه) که به مرگ ۲۶ تن از جمله ۲۰ کودک انجامید،‌ می‌تواند این روند را متوقف کند.

فیلم «هابیت: سفرغیر منتظره» که از روز قبل (۱۴ دسامبر) در سراسر دنیا اکران می‌شود، عنوان اثری است که با الهام از داستان‌های «ارباب حلقه‌ها» ساخته شده و در حقیقت پیش‌درآمدی بر اولین سه‌گانه موفق «پیتر جکسون» دارد.

پروژه «هابیت» که قرار است به صورت یک سه‌گانه سینمایی ارائه شود، پرخرج‌ترین پروژه سینمایی دنیا را نیز یدک می‌کشد. این فیلم با پیشرفته‌ترین تکنولوژی تصویربرداری، با سرعت ۴۸ فریم در ثانیه فیلم‌برداری شده و به صورت سه‌بعدی ارائه خواهد شد.

داستان «هابیت؛ یک سفر غیرمنتظره» در رابطه با افسانه‌ای است که در آن ۱۳ «آدم کوچولو» به همراه یک جادوگر و موجودی کوچک به نام “هابیت” روانه سفری پرمخاطره می‌شوند. آدم کوچولوها به دنبال بازپس گرفتن سرزمین‌شان از اژدهایی به نام «اسماگ» می باشند.

قسمت‌های بعدی این فیلم نیز با عناوین «هابیت، نابودی اسماگ» و «هابیت، به آنجا رفتم و بازگشتم» به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۴ اکران خواهند شد.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.