آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر/ سپاهان دربی اصفهان را برد/ توقف داماش و صبا در خانه

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – در آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر سپاهان از سد ذوب آهن گذشت و داماش و راه آهن به تساوی رسیدند.

به گزارش ممتاز؛ در آغاز دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (جمعه) سه دیدار برگزار شد که سپاهان مقابل ذوب آهن به برتری رسید و داماش و راه آهن هم به تساوی رضایت دادند.

در اصفهان دو تیم سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱ بر صفر به سود شاگردان زلاتکو کرانچار به پایان رسید. تک گل این مسابقه را یعقوب کریمی در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند. بدین ترتیب سپاهان ۴۶ امتیازی شد و موقتا جای پرسپولیس را در رده سوم گرفت. ذوب آهن هم با همان ۲۳ امتیاز رتبه سیزدهم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رشت تیم فوتبال داماش میزبان راه آهن بود که این دیدار در نهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. گل های این دیدار را روح الله سیف اللهی (دقیقه ۵۵) برای داماش و بهادر عبدی (دقیقه ۷۴) برای راه آهن به ثمر رساندند. با این نتیجه دو تیم ۲۴ امتیازی شدند تا در هفته های پایانی لیگ همچنان برابر فرار از سقوط رقابت کنند.

در قم هم دو تیم صبا و استقلال خوزستان رودروی هم قرار گرفتند که در پایان به تساوی ۱-۱- رضایت دادند. در این دیدار ابراهیم صالحی (دقیقه ۲) برای استقلال خوزستان و رضا عنایتی از روی نقطه پنالتی (دقیقه ۷۸) برای صبا گلزنی کردند. با این نتیجه صبا ۲۸ امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت. استقلال خوزستان هم با ۲۸ امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.