آغاز هفته پنجم رقابت های لیگ برتر/شکست خانگی فولاد و نفت در شب توقف راه آهن و صبا

به گزارش خبرآنلاین؛هفته پنجم رقابت های لیگ برتر جمعه شب در چهار بازی در شهر های مختلف برگزار شد.در این بازی ها که به صورت هم زمان برگزار شد فولاد خوزستان و نفت تهران مقابل حریفان خود تن به شکست دادند،بازی تیم های راه آهن و آلومینیوم هرمزگان با تساوی به پایان رسید و صبای قم و فجر سپاسی هم به تساوی رضایت دادند.در اهواز تیم فولاد خوزستان در حالی به مصاف مس کرمان رفت که با نتیجه یک بر صفر مقابل مس شکست خورد.تک گل این بازی را رضا عنایتی در دقیقه (۷۵)به ثمر رساند.
در بندر عباس بازی دو تیم آلومینیوم و راه آهن به تساوی یک بر یک انجامید.علی عباسفرد در دقیقه(۴۷) برای راه آهن و رضا ناصحی در دقیقه (۵۰) برای آلومینیوم گل های این بازی را زدند.در این بازی پربرخورد که دو اخراجی هم داشت وحید عسگری از آلومینیوم و محمد رضا مامانی از راه آهن کارت قرمز گرفتند.
بازی تیم های نفت تهران و پیکان هم با شکست تیم نفت همراه شد.شاگردان ابراهیم زاده که در خانه خود بازی می کردند مقابل پیکان تن به شکست دادند.روح‌الله سلطانی در دقیقه (۱۴) و جلال کاملی مفرد در دقیقه (۳۰) دو گل پیکان را در این بازی به ثمر رساندند.مهدی خیری (۹۱) هم تک گل نفت را به ثمر رساند.
هم‌چنین دیدار دو تیم بالای جدولی صبای قم و فجر سپاسی که تا این هفته از رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند با تساوی یک بر یک همراه بود. دیوید ویرکوم (۲۷) برای صبا و سید محمدرضا حسینی (۶۵) برای فجرسپاسی گلزنی کردند تا دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کرده باشند.صبا و فجر هردو با این مساوی ۱۰ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.