آغاز پرداخت دومین مرحله مطالبات بازنشستگان

جام جم آنلاین: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از آغاز پرداخت دومین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری از فردا پنج شنبه خبر داد. وی افزود: اولین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان با تلاش های مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری اواخر اسفند ماه سال گذشته با موفقیت انجام شد که در این مرحله ۸۳۰ هزار بازنشسته مطالبات خود را دریافت کردند.به گفته شیخ الاسلامی، مجموع مطالبات بازنشستگان کشوری ۱۸۳۰میلیارد تومان می باشد که تا کنون بخشی از این مطالبات پرداخت شده است.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از سازمان بازنشستگی کشوری، عبدالرضا شیخ الاسلامی از پرداخت دومین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری از فردا پنج شنبه خبر داد و گفت: در این مرحله بر اساس محاسبات صورت گرفته به حساب ۷۹۰ هزار بازنشسته مبلغ ۱۷۰ هزار تومان واریز خواهد شد که بازنشستگان مشمول این قانون می توانند با مراجعه به بانک های عامل نسبت به برداشت وجه اقدام نمایند.

وی افزود : اولین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان با تلاش های مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری اواخر اسفند ماه سال گذشته با موفقیت انجام شد که در این مرحله ۸۳۰ هزار بازنشسته مطالبات خود را دریافت کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به خدمات و اقدامات حمایتی دولت از بازنشستگان کشوری اظهارداشت: سعی و تلاش همه مسوولان و خدمتگزاران دولت، ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی و تأمین نیازهای فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی بازنشستگان است و در یکسال اخیر مسوولان صندوق بازنشستگی با تمام وجود عزم خود را در این نهاده اند تا در جهت حل مشکلات و بهبود معیشتی بازنشستگان گام بردارند که خوشبختانه در این زمینه با حمایت دولت، دستاوردهای زیادی حاصل شده است.

به گفته وی، مجموع مطالبات بازنشستگان کشوری ۱۸۳۰میلیارد تومان است که تاکنون بخشی از این مطالبات پرداخت شده است و امیدواریم با همکاری سازمان خصوصی سازی هر چه سریعتر باقیمانده مطالبات بازنشستگان عزیز پرداخت گردد.

شیخ الاسلامی تأکید کرد: در طی دو سال اخیر با حمایت دکتر احمدی نژاد مطالبات انباشته شده بازنشستگان از دوره های گذشته پرداخت شده و در این خصوص می توان به پرداخت هزار میلیارد تومان بابت پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از سال ۷۹ و پرداخت ۱۸۳۰ میلیارد تومان مطالبات ۸۳۰ هزار بازنشسته کشوری اشاره کرد که همین امر موجب گردیده است که در دولت دهم رضایت عمومی بازنشستگان افزایش یابد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.