آغاز پیش فروش محصولات سایپا

آغاز پیش فروش محصولات سایپا

آغاز پیش فروش محصولات سایپا

ممتازنیوز: پیش فروش خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۴۱ و تیبا در نمایندگی های فروش گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

این خودروها در زمان تحویل به قیمت مصوب شهریور ۹۱ به مشتریان عرضه خواهند شد و رنگ خودروهای یاد شده به انتخاب مشتری در زمان صدور دعوتنامه تعیین خواهد گردید.
در شرایط اعلام شده برای محصولات سایپا مبلغ پیش پرداخت ۹ میلیون تومان، و برای خودرو تیبا مبلغ ۱۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
همچنین زمان تحویل خودروهای ثبت نامی آذرماه سال جاری خواهد بود و بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا و به منظور رضایت هرچه بیشتر مشتریان سایپا از خدمات فروش و پس از فروش از ابتدای مهرماه انتخاب شرکت بیمه گر نیز به عهده مشتریان گذاشته شده است.


پرشین خودرو | RSS

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    سلام چه خوب بود انسانیت بیشتر از پول محبوبیت داشت باتشکر

  2. سارا محبی:

    کاملا با آقای روزبه نجفی موافقم…منه مصرف کننده فقط ضرر کردم…مرداد ماه پول به حساب شرکت ریختم…حالا ۲ میلیون باید اضافه تر بدم…آخه کجاش انصافه…شب می خوابیم صبح قیمت های جدید و میبینیم

  3. روزبه نجفی:

    به کی باید اعتراض کرد وقتی ۲ماه پیش ثبت نام میکنی با یه قیمت و موقع تحویل قیمت امروزو میخواند ما احمقیم که ۲ماه پولمونو بخوابونیم اگه همون موقع از غریبه قسطی میخریدیم الان سودشم کرده بودیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.