آقاتهرانی: بعید نیست جریان حاشیه دولت با آرم امام زمان به صحنه انتخابات بیاید

۲۶ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در حاشیه همایش جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرآنلاین دربارهٔ اظهارات آیت الله علم الهدی دربارهٔ اینکه گروهی در انتخابات آینده با آرم امام زمان(عج) به صحنه می آیند، این گروه همان جریان حاشیه دولت است اظهارداشت: «از این نوع رفتاری که این گروه دارند، بعید نیست که از جریانات حاشیه‌ای دولت باشد.»
جریان حاشیه دولت را بعضی چهره های سیاسی و رسانه ها دربارهٔ اسفندیار رحیم مشایی و نزدیکان وی به کار می بردند.
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری رسانه ها و سیاسیون احتمال حمایت دولت از کاندیدایی خاص را محتمل می دانند. اظهارات رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن امسال و تکرار عبارت «زنده باد بهار!» هم از سوی جریانات اصولگرا با تعابیر انتخاباتی تفسیر شد.

مرتضی آقاتهرانی در پاسخ به پرسش دیگر خبرآنلاین دربارهٔ اینکه آیا باقری لنکرانی گزینه این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری است گفت: ما به دنبال کاندیدای اصلح هستیم، تا به حال اسامی نوشته شده است و ما در حال بررسی در مورد انتخاب یک کاندیدا هستیم.
وی ادامه داد:برای اعلام کاندیداتوری هنوز به توافق نرسیده‌ایم و اینکه عده‌ای اعلام کرده‌اند که جبهه پایداری سه کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده است را تکذیب می‌کنم.
وی در مورد اتفاقات اخیر مجلس گفت: یکشنبه بدی بود و چند عامل وجود داشت. اول خود استیضاح بود که باید در آن دقت بیشتر می شد. هیات رئیسه باید با دقت بیشتری جریان استیضاح را کنترل می کرد همچنین نمایندگان در صحبت هایشان رعایت لازم را می کردند.
آقاتهرانی گفت: احمدی نژاد باید صحبت هایش را تعدیل می کرد و قسمت آخر سخنرانی لاریجانی نیز باید اصلاح می شد. یکشنبه هفته قبل روز بدی بود به این سبب که از مسئولین بداخلاقی را شاهد بودیم، وزیر کار تا قبل از ظهر قطعا رای می‌آورد ولی بعدازظهر و بعد از صحبت‌های رییس جمهور همه چیز عوض شد.
وی در پایان در مورد ائتلاف با ۱ + ۲ گفت: ما با ۱ + ۲ رابطه خوبی داریم ولی در مورد ائتلاف با این‌ها باید با سخنگوی جبهه صحبت داشته باشیم.

/۲۷۲۱۲ 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.