آقامیر: منویات مقام معظم رهبری و قانون اساسی کشورمان را محقق ساختیم

همایش مدیریت ورزش و تفریح در اوقات فراغت تابستانه؛

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ارائه خدمات ورزشی رایگان در جشنواره اوقات فراغت تابستانه را حرکتی دیگر در مسیر تحقق قانون اساسی کشورمان، اندیشه‌های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، آقامیر در همایش “مدیریت ورزش و تفریح در اوقات فراغت تابستانه” با بیان این‌که “برگزاری جشنواره‌های اوقات فراغت، فرصت‌سازی برای حضور اقشار مختلف در عرصه باورها و ارزش‌های نظام است” تصریح کرد: بدون شک حضور افراد با سلائق مختلف اجتماعی در عرصه های ورزشی، فرصتی است که از آن می‌توان برای ساختن هنجارها و هدایت آنها به سمت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره برد.

آقامیر ادعا کرد که ورزش شهرداری تهران به حدی از بالندگی رسیده است که می‌تواند الگویی ارزنده و شایسته برای سایر بلاد اسلامی باشد. وی گفت: امکاناتی که امروز شهرداری تهران برای غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح سلامت و رفاه عمومی مردم ایجاد کرده در خور تحسین است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، در ادامه به بیان برخی آمارها پرداخت و گفت: بیش از ۲۷۰ مجموعه ورزشی، ۶۰۰ زمین چمن مصنوعی، ۲۸۰ زمین ورزشی آسفالته و روباز، ۶۷ مجموعه ورزشی ویژه بانوان، تجهیز ۱۴۰۰ بوستان به ست‌های ورزشی (که تا پایان سال جاری به ۱۷۰۰ بوستان ارتقا می یابد) و نصب ۱۷۰۰ میز تنیس، ۱۲۸ تور والیبال و ۱۵۲۸ حلقه بسکتبال در بوستان‌های شهر تهران از جمله اقداماتی است که در راستای گسترش ورزش همگانی در میان اقشار مختلف مردم انجام پذیرفته است.

وی ضمن ابراز تبریک به پایتخت‌نشینان برای حضور خدمت‌گزارانی متعهد و دلسوز در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اظهار داشت: تجهیز ۷۶۰ مدرسه به لوازم ورزشی در شهر تهران، نشان از بینش عمیق مدیریت شهری و بصیرت مدیران در توجه به سلامت روحی و جسمی نسل آینده این شهر دارد. این خدمت بزرگ علی‌رغم برخی نگاه‌های بدبینانه انجام پذیرفت و از این منظر شایسته تقدیری دوچندان است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در بخش دیگری از اظهارات خویش ارائه خدمات رایگان ورزشی در ابعاد مختلف از جمله المپیادها، مسابقات محلات، همایش‌های ورزشی، جشنواره‌های اوقات فراغت و… را حرکتی بی‌بدیل و بی‌نظیر در راستای تحقق اصلی مهم از اصول قانون اساسی برشمرد و تأکید کرد: تاکنون هیچ نهادی در راستای تحقق این اصل مهم قانون اساسی یعنی فراهم آوردن رایگان ورزش برای توده مردم، قدم برنداشته است و ما مفتخریم که به عنوان پیشتازان اجرای عمل به قانون اساسی حرکت کرده‌ایم.

آقامیر خاطرنشان ساخت: شهروندان تهرانی تابستانی پرنشاط و سالم را در جشنواره‌های اوقات فراغت تابستانه که در نقاط مختلف تهران برپاست، تجربه می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: پایتخت‌نشینان مطمئن باشند که خدمت‌گزاران ایشان در جای جای شهر تهران آماده ارائه بهترین، مطلوب‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات به ایشان هستند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.