آقایی: پتانسیل حضور در لیگ برتر را داریم

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

تجربه پیروانی می تواند به سنگ آهن بافق کمک کند

هافبک تیم فوتبال سنگ آهن بافق گفت: با افشین پیروانی نتیجه بهتری خواهیم گرفت

عباس آقایی هافبک تیم سنگ آهن بافق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از جدایی فیروزکریمی از تیم ما باشگاه تصمیم گرفت هدایت تیم را به افشین پیروانی بسپارد، پیروانی تجربه مربیگری در تیم های بزرگ را دارد و با حضور وی و تلاش اعضای کادر فنی نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

وی افزود: من پیشاً با پیروانی کار نکرده ام چون وقتی ایشان دستیار افشین قطبی در پرسپولیس شد من از این تیم رفته بودم اما پیروانی مربی با تجربه ای است و می توانیم از تجربیاتش استفاده کنیم، پیروانی بازیکن بزرگی بوده و در سطح ملی حضور داشته و در تیم های بزرگ هم بازی نموده و در رده مربیگری هم با تیم بزرگ و مربیان بزرگ کار نموده است و می تواند به تیم ما کمک کند.

او در ادامه گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم و با توجه به بازیکنانی که در تیم ما حضور دارند پتانسیل بالایی هم داریم. فیروز کریمی برای تیم ملی بسیار زحمت کشیده اما بدشانسی آوردهاست. کریمی مربی توانمندی است و کسی از نظر فنی نمی تواند به ایشان ایراد بگیرد و همه قبولش دارند اما فیروز در تیم ما بدشانسی آورده و نتیجه خوبی کسب نکردیم تیم ملی پتانسیل بالایی دارد و می تواند در بازی های آینده نتیجه بگیریم هافبک سنگ آهن بافق اظهار داشت: کار ما برای صعود به لیگ برتر سخت شده است هرچند که هنوز نیم فصل نشده اما باید با تیم های بالای جدول در خانه خودمان بازی کنیم که این مسئله به نفع ما است. تیم ما توان صعود به لیگ برتر را دارد و باید تلاش کنیم تا بهتر و با انگیزه تر از پیش تمرین کنیم تا نتیجه بهتری کسب کنیم.

آقایی در پایان گفت: مردم بافق استقبال بسیار خوبی از تیم ما داشتند و متأسفانه نتوانستیم جواب محبت آنها را بدهیم مردم این شهر بسیار خوب تیم را تشویق و حمایت می نمایند اما شخصاً به آینده سنگ آهن بافق بسیار امیدوارم بافق مردم خوب و مهربانی دارد و علاقمند به فوتبال می باشند امیدوارم آنها همچنان از تیم حمایت نمایند و مطمئناً با حضور آنها نتیجه بهتری خواهیم گرفت./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.