آلبوم بهرام رادان؛ پرفروش ترین آلبوم سال ۹۱

هفت صبح:بهرام رادان به تازگی آلبومی با نام «روی دیگر» روانه بازار موسیقی کرده است. این چهره از جمله بازیگرانی بوده که دلیل اصلی ورودش به موسیقی را نه علاقه به خوانندگی که به عنوان پله ای برای رسیدن به رویای استیج می داند.

رادان خود را آوازه خوان نمی داند و تصمیم هم ندارد از بازیگری خداحافظی کند. جالب اینکه هنوز یک ماه از انتشار آلبوم اول رادان نگذشته، او از تصمیمش برای شروع تولید آلبوم دوم خبر داد. آلبومی در همکاری با رضا یزدانی و محسن چاوشی.

علی اسدزاده مدیرعامل شرکت تصویرگستر پاسارگاد که این روزها با انتشار آلبوم بهرام رادان موفقیتی را در کارنامه خود رقم زده، در مورد این آلبوم می گوید: «من نمی توانم درباره اینکه هنرمندان سینمایی چه تاثیری در دنیای موسیقی دارند نظری بدهم اما این را می دانم که در حال حاضر پرفروش ترین آلبوم سال ۹۱ «روی دیگر» بهرام رادان بوده است و در کمتر از سه هفته این آلبوم فروشی داشته که سابقه نداشته است. با این میزان فروش در طول سه هفته، این طور که پیش می رود «روی دیگر» تا مدت ها رکورد آلبوم پرفروش بازار را برای خود نگه خواهد داشت.»

محمدرضا هدایتی؛ آلبوم «ماه می خندد« اواخر سال گذشته با صدای این هنرمند منتشر شد. این بازیگر تصمیم دارد با همبازی اش، برزو ارجمند کنسرتی را برگزار کند اما فعلا که خبری نیست. اگرچه پخش کننده های این آلبوم آن را پرفروش پیش بینی می کردند اما حاصل موسیقایی این بازیگر چندان سروصدایی راه نینداخت.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.