آلبوم «سراسر مه» با صدای محمد معتمدی انتشار یافت

۰۶اردیبهشت،

روی جلد آلبوم «سراسر مه»

روی جلد آلبوم «سراسر مه»

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «سراسر مه» به آهنگسازی آرش کامور و خوانندگی محمد معتمدی به همت موسسه فرهنگی هنری هنر پارسه در بازار موسیقی کشور انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، آلبوم «سراسر مه» کاری از گروه موسیقی سروشان است که در برگیرنده ۹ قطعه با کلام و بی‌کلام به نام های وداع، کهن دیار، یادآر، غریبانه، دشت در سوگ، سپیداران، امشب‌ای ماه، سراسر مه و تکنوازی کمانچه است که توسط آرش کامور بر اساس اشعاری از شاعران برجسته ایران همچون نادر نادرپور، علی اکبر دهخدا، ملک شعرای بهار، مهدی اخوان ثالث، شهریار وشاملو آهنگسازی شده است.

معتمدی پیش از این در گفتگو با موسیقی ایرانیان دربارهٔ این اثر گفته بود: «این آلبوم بر اساس آهنگسازیهای آرش کامور شکل گرفته به طوری که ایشان از مدت‌ها قبل قطعات کار را ساخته بودند و زمانی که بنده به پیشنهاد این آهنگساز بخش خوانندگی را عهده دار شدم تنها برای آواز‌ها شعر انتخاب کردم چرا که کامور علاوه بر ساخت اثر اشعار تصانیف را با صدرا امانی دوست خوبمان انتخاب کرده بودند. آلبوم «سراسر مه» با کارهای قبلی من تفاوتهایی در شکل و محتوا دارد. در این کار ما توانستیم با حفظ استاندارهای موسیقی کلاسیک و سنتی، یک مقدار به ذائقه عامه جامعه نزدیک شویم. درواقع هدفی که ما برای این آلبوم تعریف کردیم قشرهای مختلف مردم می باشند نه فقط کسانی که با موسیقی مراوده دارند.»

علاقه مندان برای تهیه آلبوم «سراسر مه» به صورت نسخه اصلی می توانند به فروشگاه های معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری مراجعه نمایند.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.