آلبوم «مشق عشق» انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

IMG10070573موسیقی – صنم قلی زاده: آلبوم موسیقی «مشق عشق» با نوازندگی تنبک علیرضا جواهری و تار و سه تار مازیار شاهی توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای چکاد»وارد بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، این اثر در سه بخش تکنوازی سه تار بر اساس موسیقی خراسان، همنوازی سه تار و تنبک در دستگاه مخالف سه‌گاه و همنوازی تار و تنبک در دستگاه شور تولید شده است.

مازیار شاهی که در این آلبوم به عنوان نوازنده تار و سه تار حضور دارد از شاگردان محمدرضا لطفی، فرهاد فخرالدینی، محمد علی کیانی نژاد، یعقوب صحاف و کیوان ساکت بوده که در کارنامه هنری خود اجرای کنسرت‌های متعدد «نمایش گوشه ای از موسیقی ضربی ایران» همراه با بهمن رجبی، همکاری با گروه عارف به سرپرستی پرویز مشکاتیان و همکاری با گروه شیدا به سرپرستی محمدرضا لطفی را دارد. علیرضا جواهری هم که در آلبوم «مشق عشق» نوازندگی تنبک را به عهده دارد از فارغ‌التحصیلان رشته موسیقی دانشگاه هنر است که تاکنون از حضور استادان و هنرمندانی چون شریف لطفی، هوشنگ کامکار، احمد پژمان، محمدرضا درویشی ، کامبیز روشن روان، سعید شریفیان، داریوش صفوت و عبدالرضا سجادی بهره برده است و تشکیل گروه ضرباهنگ و گروه موسیقی چکاد، همکاری با هنگامه اخوان و گروه بهار در کنسرت کشور استرالیا، اجرای کنسرت های متعدد با همکاری بهمن رجبی، اجرای کنسرت به همراه گروه عارف و سرپرستی پرویز مشکاتیان از جمله فعالیتهای این هنرمند در عرصه موسیقی است.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «مشق عشق» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

در ادامه هم می توانید دموی این اثر را از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی دانلود نمایید.

+ دانلود دموی آلبوم «مشق عشق»

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.