آلبوم موسیقی «سرود شب» با آهنگسازی همایون خرم انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

پوستر آلبوم «سرود شب»

پوستر آلبوم «سرود شب»

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «سرود شب» به آهنگسازی زنده یاد همایون خرم و خوانندگی قاسم رفعتی و پسرش امیر و تنظیم  بابک شهرکی توسط موسسه فرهنگی و هنری «گلچین آوای شرق» راهی بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این اثر که آخرین همکاری زنده یاد همایون خرم با یک خواننده محسوب می گردد از ۶ تصنیف تشکیل شده که ۳ تصنیف آن را قاسم رفعتی و ۳ تصنیف دیگر را امیر رفعتی اجرا کرده است. همچنین اشعار از محمد علی شیرازی، حافظ، نیر سینا، ابوالحسن ورزی و کریم فکور انتخاب شده است.

زنده یاد همایون خرم نیز چند ماه قبل از درگذشتش دربارهٔ این آلبوم گفته بود: «مدت ها قبل صدای آقای قاسم رفعتی را در مجلسی شنیدم که آواز بسیار تاثیرگذاری اجرا کرد و با حس و حال جالبی آواز خواند. من در همان محفل و در حضور همه حاضران قول دادم که اثری را با صدای قاسم رفعتی منتشر کنم. قاسم رفعتی خواننده ای است که سال های سال زحمت کشیده و من ایشان را دوست دارم. قاسم رفعتی پسری به نام امیر دارد که او نیز در عرصه خوانندگی فعالیت می کند و در این آلبوم تازه که«سرود شب» نام دارد سه قطعه از ساخته هایم را قاسم رفعتی و سه قطعه دیگر را نیز امیر رفعتی اجرا کرده است.»

سامان احتشامی (پیانو)، پدرام شهرکی (پیانو)، مسعود جاهد (نی) و بابک شهرکی (ویولن، آلتو و کمانچه) به عنوان نوازنده در این اثر همکاری داشته اند.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم «سرود شب» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

+ دریافت دموی آلبوم «سرود شب»

کاورهای آلبوم:

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.