آلمانی‌ها منفورترین گردشگران در یونان

آمارها نشان می‌دهد شمار ورود گردشگران آلمانی به یونان از یک سال گذشته تاکنون افت چشمگیری داشته است. کارشناسان علت این امر ‌را تنفر یونانی‌ها از آلمانی‌ها می‌دانند.

فارس به نقل از ایزی دستینیشن، اگرچه عدم حضور گردشگران آلمانی در یونان، تاثیری منفی در صنعت گردشگری این کشور گذاشته، به نظر می‌رسد این روش برای شهروندان آلمانی و یونانی سودی دوطرفه نیز داشته است.

کارشناسان، عوامل گوناگونی را در افت ورود گردشگران آلمانی به یونان موثر می‌دانند که از بارزترین‌ آن‌ها کاهش قدرت اقتصادی شهروندان آلمانی و ترس و اضطرابی است که در هنگام ورود به یونان در آن‌ها به وجود می‌آید.

برخی از فعالان گردشگری بر این باورند که سختگیری دولت آلمان در اعطای وام اتحادیه اروپا و صندوق بین‌المللی پول به یونان و درخواست ودیعه در زمان پرداخت پول، که با واکنش‌هایی از سوی دولت و ملت یونان همراه بود، دلیل اصلی خشم یونانی‌ها از گردشگران آلمانی است.

فعالان گردشگری یونان درصددند ترس به وجود آمده در گردشگران آلمانی را کاهش دهند و با ارائه بسته‌های مسافرتی ویژه، رضایت آن‌ها را برای ورود به این کشور بحران‌زده جلب کنند. به گفته آن‌ها مردم یونان با دولت آلمان مشکل دارند اما هیچ‌گونه خصومتی با مردم این کشور ندارند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.