آلمان‌ها در شرایطی برابر، مقابل نماینده اسپانیا صف آرایی می کنند

۳۱فروردین۱۳،

تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حالی امشب ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف تیم فوتبال بارسلونا می رود که در شرایط ایده آل و قابل قبولی برای کسب موفقیت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مرحله نیمه نهایی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حالی امشب سوم اردیبهشت برگزار می‌شود که ۲ تیم بایرن مونیخ و بارسلونا در شرایط بسیار خوب و قابل قبول به میدان رفته و برای کسب موفقیت تلاش خواهند کرد.

آلمانها با توجه به برنامه ریزی های بلندمدت و بسیار خوبی که از سال ۲۰۰۹ تا به حال داشته اند توانسته اند به سطح قابل قبولی از فوتبال اروپا رسیده و موقعیت خود را برای کسب موفقیت در چهارچوب رقابت‌های مختلف افزایش داده و به یک مدعی بزرگ در فوتبال اروپا تبدیل شوند.

آنها توانسته اند با ۲ نماینده به مرحله نیمه نهایی از لیگ اروپا راه یافته و شایستگی های خود را در مقایسه با نمایندگان انگلیس، ایتالیا و فرانسه به اثبات رسانند. موفقیت آلمانها در بحث رشد و توسعه فوتبال در بخش‌های مختلف سبب شده تا زمینه حضور گواردیولا، سرمربی موفق بارسلونا در بوندس لیگا فراهم شده و او در آینده به عنوان سرمربی بایرن مونیخ فعالیت خود را آغاز کند.

با توجه به موارد مطرح شده جدال ۲ تیم بایرن مونیخ و بارسلونا جدالی بسیار حساس و در عین حال نفس گیر خواهد بود زیرا بایرن مونیخ با توجه به موفقیت هایی که از شیوه اصولی طی سال های اخیر کسب کرده چیزی کمتر از بارسلونا ندارد و می تواند دوشادوش این تیم برای کسب امتیاز کامل از ستاره های بارسا پیش رود.

آلمانها در این بازی میزبان ستاره های بارسا می باشند و پیش بینی ها حاکی از آن است که این مسابقه با حضور حداقل ۷۰ هزار تماشاچی برگزار شود.

بارسلونا هم با ترکیب همیشگی خود و با حضور لیونل مسی که احتمال داشت به سبب مصدومیت به این بازی نرسد به میدان رفته و دوباره از تمام توان فنی و فیزیکی خود در این بازی استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که بعضی رسانه‌ها مدعی شده اند که بایرن مونیخ بدون حضور شوان اشتایگر مقابل نماینده اسپانیا حاضر شده و برای کسب امتیاز کامل این بازی فعالیت خواهد کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.