آلودگی هوای تهران بحرانی نیست

معاون عمرانی استانداری تهران گفت: میزان آلودگی هوای تهران به میزانی نیست که جلسه کمیته اضطرار تشکیل شود و هوا در شرایط ناسالم قرار دارد.

مهر : محمد رضا محمودی با بیان این که آلودگی هوای تهران به اندازه ای که رسانه ها بزرگ نمایی می کنند بحرانی نیست گفت: هوای تهران در وضعیت ناسالم است و نیازی به تشکیل کمیته اضطرار نیست و در صورت افزایش آلودگی هوا این کمیته تشکیل جلسه می دهد .

وی ادامه داد: کودکان ،کهنسالان و بیماران قلبی ،تنفسی در این وضعیت تنها در صورت نیاز در سطح شهر تردد کنند و برای کاهش عوارض آلودگی از کولر های آبی استفاده شود .

محمودی با بیان این که طرحی برای افزایش محدوده زوج و فرد نداریم گفت: زمانی محدوده زوج و فرد آن هم به صورت موقت گسترش پیدا می کند که هوای تهران در شرایط بحرانی باشد که در حال حاضر نیازی به اجرایی شدن این طرح نیست .

وی در خصوص تعطیلی پایتخت به دلیل افزایش دما گفت: در حال حاضر دمای شهر تهران ۴۰ درجه است و بر اساس قانون در صورتی که دمای هوای تهران به ۵۰ درجه برسد در این خصوص تصمیم گیری می شود .

معاون استاندار تهران با اشاره به منع حفاری در شهر تهران همزمان با آغاز ماه رمضان گفت : به دلیل اجرای طرح ضیافت در تمام شهرها حفاری از آغاز ماه رمضان ممنوع می شود . این موضوع به اطلاع شهرداری رسیده است و به زودی رسما ابلاغ می شود .


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.