آلونسو دیگر امیدی به قهرمانی ندارد

۱۲ تیرماه ۱۳،

آلونسو دیگر امیدی به قهرمانی ندارد

Bookmark and Share

فرناندو آلونسو، راننده تیم فرمول یک فراری می‌گوید از اینکه رکورد تازه‌ای در کسب امتیاز در فرمول یک ثبت کرده خوشحال است اما بعید است این فصل بتواند سباستین فتل را شکست دهد. 

این راننده اسپانیایی در مسابقه فرمول یک ژاپن چهارم شد و کل امتیاز‌هایی که در فرمول یک کسب کرده از مایکل شوماخر بیشتر شد. 

اما در رده‌بندی رانندگان در این فصل از مسابقات فرمول یک آلونسو ۹۰ امتیاز از سباستین فتل عقب است. این در حالی است که تنها ۱۰۰ امتیاز برای برنده مسابقات تا پایان فصل باقی‌مانده است. 

آلونسو می‌گوید «حتی اگر فتل نتواند هیچکدام از مسابقات را تمام کند، من باید همه را ببرم» 

آلونسو دیگر امیدی به قهرمانی ندارد

از نظر آماری آلونسو برای قهرمانی باید سه مسابقه از مسابقات باقی‌مانده را ببرد و در دیگر مسابقه دوم شود. در این شرایط او تنها در صورتی قهرمان خواهد شد که فتل از مسابقات باقی ماند هیچ امتیازی نگیرد. 

آلونسو می‌گوید ماشین امسال فراری توان کسب چنین مقامی را ندارد. 

آلونسو صادقانه می‌گوید کسب رکورد تازه تنها زمانی ممکن شد که بعد از سال ۲۰۱۰ روش اعطای امتیاز به رانندگان تغییر کرد و ده راننده اول تقریباً دو برابر قدیم امتیاز می‌گرفتند. 

آلونسو اکنون از حضور دوازده‌ ساله‌اش در مسابقات فرمول یک ۱۵۷۱ امتیاز کسب کرده است. بعد از او مایکل شوماخر قرار دارد که دو امتیاز از او کمتر دارد و سباستین فتل با ۱۳۵۱ در رده سوم است. 

برچسب ها : فرمول یک ۲۰۲۲ | فرناندو آلونسو | تاریخ : ۲۰۲۲/۱۰/۱۴
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.