آل‌هاشم: کتاب ماندگارترین رسانه در انتقال پیام و فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل جوان است

۱۶اردیبهشت،

al hashem.jpg

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کتاب ماندگارترین رسانه در انتقال پیام و فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم بعد از ظهر امروز (دوشنبه) ضمن بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و غرفه‌های نشر ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: خوشحالیم که انتشار یافتنات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ۲۰ عنوان کتاب تازه و در مجموع با ۱۲۰ عنوان کتاب در حوزه‌های گوناگون علوم نظامی، دفاع مقدس، فرهنگی – اجتماعی و کودک و نوجوان در نمایشگاه امسال حضوری فعال دارد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه، بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: انتشار یافتنت ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف ترویج فرهنگ و انتقال پیام دفاع مقدس و شناساندن ایثارگری و پایمردی رزمندگان ارتش به نسل جوان و پویای امروز، همواره در این‌گونه نمایشگاه‌ها حضوری فعال دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به این مطلب که کتاب محدود به مکان و زمان نیست، افزود: کتاب رسانه ماندگاری است که می‌تواند ضمن معرفی رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، منبع قابل اعتمادی برای نسل‌های آینده باشد.

بر اساس این گزارش، انتشار یافتنات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، راهروی ۲۱، غرفه شماره ۳۴ برپا شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.