آماده باش کامل ناوگان تاکسیرانی غرب تهران جهت بازگشت حجاج

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

شهردار منطقه ۹ از آمادگی کامل ناوگان تاکسیرانی منطقه جهت بازگشت حجاج خبر داد و گفت: ساماندهی تاکسی های حامل حجاج در ورودی غربی تهران صورت گرفته است.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۹، حسین سلطانی با اعلام این خبر افزود: همهی تمهیدات جهت رفاه حال شهروندان برای استقبال از زائرین سرزمین وحی و همچنین بازگشت حجاج انجام شده و این شهرداری اقدامات ویژه ای را در دستور کار دارد. 
وی اظهار داشت: با توجه iبه اینکه اولین گروه حجاج از اواخر هفته وارد پایتخت می شوند و ترافیک شدیدی از خودروها و تاکسی ها در مسیرهای منتهی iبه فرودگاه مهرآباد تهران iبه وجود می آید ، در جهتی کاهش بار ترافیکی سطح محدوده برنامه ریزی بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است. 
سلطانی تصریح نمود: بحث روانسازی ترافیک در ورودی فرودگاه مهرآباد نیز با احداث مسیر ویژه تردد تاکسی ها با جدیت دنبال می گردد و اقدامات لازم با هماهنگی پلیس راهور اجرایی شده است. 
وی خاطرنشان نمود: ناوگان تاکسیرانی منطقه با ۱۳۰۰ تاکسی آماده خدمت رسانی iبه حجاج و استقبال نمایندگان بوده و امیدواریم مشکلات این بخش از پایتخت در بخش حمل و نقل عمومی کاهش یافته و سهولت تردد شهروندان تامین شود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.