آماده رویارویی با حریفان شمشیرباز در شانگهای هستیم

۳۰اردیبهشت،

بازیکن تیم ملی شمشیربازی گفت: برای رویارویی با حریفان در شانگهای چین آماده ایم.

سید علی پاکدامن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی شمشیربازی از روز سه شنبه با قوت هرچه بیشتر آغاز می گردد تا ملی پوشان برای رویارویی با حریفان در شانگهای چین آماده پیکار شوند.

بازیکن تیم ملی شمشیربازی ادامه داد: اردوی تیم ملی شمشیر بازی سطح کیفی خوبی دارد. مسئولین فدراسیون سعی کردند تا جوی دوستانه و خوبی برای ملی پوشان فراهم کنند تا بازیکنان تمرکزشان را روی قهرمانی آسیا متمرکز کنند.

وی افزود: در مسابقات جایزه بزرگ شمشیر بازی که در تهران برگزار شد، موفق شدم به مقام سوم این مسابقات در رشته سابر نایل شوم و سهمیه ی شرکت در مسابقات شانگهای چین را کسب کنم.

پاکدامن تصریح کرد: فدراسیون شمشیربازی با بضاعت کم مالی که دارد تمام تلاشش را در برگزاری هر چه بهتر اردو می کند. ملی پوشان شمشیر بازی نیز در اردوی تیم ملی تمرینات خود را با جدیت هر چه بیشتر انجام می دهند.

بازیکن تیم ملی شمشیربازی خاطرنشان کرد: تیم چین و کره که قهرمان در شمشیر بازی می باشند، از حریفان اصلی ملی پوشان شمشیرباز محسوب می شوند. البته تیم های قزاقستان را نباید دست کم بگیریم.

گفتنی است: ملی پوشان شمشیر بازی از هفته قبل به اردوی تیم ملی دعوت شدند که پس از آن با ۳ روز استراحت از روز سه شنبه به کار خود ادامه خواهند داد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.