آماده سازی ۸ بزرگراه تهران

جام جم آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که پایتخت کشورمان میزبان یکی از بزرگترین محافل جهانی است، گفت: هشت بزرگراه اصلی تهران به مناسبت اجلاس غیرمتعهدها آماده سازی کلی شده است.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، جعفر تشکری هاشمی گفت: امروز تهران و معابر آن از یک آمادگی قابل قبول برخوردارند و ماهها تلاش گسترده و تکاپوی وسیع مدیریت شهری در حوزه های مختلف به منظور نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آن چه در شأن مردم تهران است، خوشبختانه به ثمر نشسته است.

وی با اشاره به این که از دروازه های ورودی شهر مسوولیت بر عهده مدیریت شهری است، افزود: مسیرهای فرودگاه حضرت امام (ره) و فرودگاه مهرآباد تا محل اجلاس سران، معابر بزرگراهی و معابر شریانی درجه یک و درجه دو آماده سازی شده اند.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که روکش کامل آسفالت یا لکه گیری نقاط نیازمند ترمیم از سوی حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام شده، تصریح کرد: بلافاصله بعد از این اقدامات در حوزه حمل و نقل و ترافیک نسبت به خط کشی بزرگراه ها و معابری که پیش بینی می کردیم در مسیر تردد مهمانان قرار داشته باشند، اقدام کردیم.

وی از بازبینی گاردریل های بزرگراهی خبر داد و اضافه کرد: نسبت به جمع آوری گاردریل های آسیب دیده و تصادفی و رنگ آمیزی آنها و نصب گاردریل های جدید اقدام کرده و علاوه بر این،تابلوهای هدایت مسیر را به منظور راهنمایی مهمانان کامل کرده ایم.

تشکری هاشمی نصب ضربه گیرهای ترافیکی و تجهیزات ایمنی در سر جناقی ها و اجرای گذرگاه های عابر پیاده در نقاطی که در مسیر تردد عابران پیاده قرار دارند را از دیگر اقدامات به عمل آمده بر شمرد و اظهارداشت: تجهیزات ایمنی و امکانات ترافیکی در معابر مورد نیاز نوسازی و ترمیم شده اند.

معاون شهردار تهران با تاکید بر این که تمامی بزرگراه های نیمه غربی پایتخت از شمال تا جنوب به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته، خاطرنشان کرد: بزرگراههای شهید حکیم، شهید همت، نیایش، یادگار حضرت امام (ره)، شهید مدرس، شهید چمران، شهید نواب صفوی و شیخ فضل الله نوری، بزرگراه های هستند که به طور کلی آماده سازی شده اند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.