آماده سازی پرسنل خدمات برای مقابله با حریق در منطقه ۱۷

۱۳خردادماه،

دبیر کمیته راهبری سامانه بهداشت،ایمنی و محیط زیست منطقه۱۷، طی نشستی نحوه آموزش پرسنل خدمات وتاسیسات منطقه را برای مقابله با حریق وحوادث احتمالی مورد بررسی قرار داد.

محمد جواد جوهریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: در راستای تحقق اهداف سازمانی سامانه مدیریت HSE که اخیرا در منطقه مستقر گشته، این کمیته جلسه ای با حضور آموزشیاران ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۸ و کارشناسان کمیته در این دبیر خانه تشکیل داد.
وی در ادامه اظهار داشت: در این نشست به زمینه های همکاری در خصوص ایجاد فرهنگ ایمنی و افزایش توانمندیهای پرسنل ( داخل سازمانی) و شهروندان ( برون سازمانی ) پرداخته شد.
جوهریان با تاکید بر لزوم آموزش علمی پرسنل تصریح کرد: مقرر شد آموزشیاران در دو مرحله تئوری و عملی و  بر اساس اولویت بندی ویژه، پرسنل منطقه را آموزش دهند.
برای مثال آموزش کارکنان واحد خدمات و نگهبانی ساختمان در خصوص مقابله با حریق در اولین اولویت قرار دارد.
دبیر کمیته HSE درپایان خاطر نشان کرد: آموزش پذیران مرحله بعد، شهروندان و اشخاصی خواهند بود که بیشتر در معرض آتش سوزی یا کار با دستگاهها می باشند، گفتنی است جلسه آتی آموزشیاران آتش نشانی به تشخیص گروه های هدف، سطح آموزش و نحوه ی آن ، کادر آموزش دهنده، تعداد آموزش پذیران، مکان و زمان تشکیل کلاسهای آموزشی اختصاص داده شد و برنامه ریزیهای لازم برای اجرایی شدن این پروژه را درحال انجام است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.