آمادگی کمیسیون کشاورزی برای بررسی تخصصی بودجه ۹۲

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

دبیر کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون کشاورزی در حال آماده‌سازی مقدمات بررسی طرح‌ها و لوایحی است که برای ارائه و تخصیص بودجه نیازمند اصلاح و بازنگری هستند.

سیدمحمدعلی بزرگواری نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به خبرهایی مبنی بر ارائه زودهنگام بودجه ۹۲ به مجلس و آمادگی کمیسیون کشاورزی در این مورد گفت: بررسی جامع منابع طبیعی و آبخیزداری در کمیسیون کشاورزی در راستای آمادگی برای بررسی و جمع‌بندی تخصصی هرچه سریعتر بودجه سال آتی  در حوزه کشاورزی است.

وی در ادامه افزود: ما از ارائه زودهنگام لایحه بودجه به مجلس استقبال کرده و تلاش می‌کنیم تا آن‌را هرچه سریعتر به ثمر برسانیم.

دبیر کمیسیون کشاورزی همچنین تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی توانایی رسیدگی سریع به بودجه سال آتی را دارد چرا که اکنون در حال آماده‌سازی مقدمات بررسی طرح‌ها و لوایحی است که برای ارائه و تخصیص بودجه نیازمند اصلاح و بازنگری هستند.

گفتنی است؛ معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی از آغاز مراحل مقدماتی بودجه ۹۲ کل کشور خبر داده بود و اعلام کرد که بخشنامه بودجه سال ۹۲ به دستگاه‌ها در دست اقدام است و به زودی ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.