آمادگی پلیس برای بازگشت مسافران

جام جم آنلاین: فرمانده پلیس راه از آمادگی پلیس برای بازگشت مسافران و به‌کارگیری تمهیدات ویژه خبر داد و گفت: با تخلفات حادثه‌ساز قاطعانه برخورد می‌کنیم.

محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با مهر افزود: با توجه به تعطیلات پنج روزه تهران و سفر بسیاری از هموطنان، بازگشت آنها از سفر آغاز شده است و ماموران با حضور در جاده‌ها ضمن روانسازی ترافیک، آماده بازگشت مسافران هستند.

به گفته وی، حجم بار ترافیک در جاده‌های منتهی به تهران از روز جمعه افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود بار ترافیکی در مسیرهای شمالی کشور نیمه سنگین شود.

فرمانده پلیس راه تاکید کرد: با توجه به حجم ترافیک در جاده چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی در این محور، تردد وسایل نقلیه از عصر دیروز از میدان امیرکبیر کرج تا مرزن‌آباد ممنوع شد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه شد.

مهماندار از برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز خبر داد و افزود: ماموران پلیس راه بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و حرکت در شانه خاکی جاده‌ها برخورد کرده و خودروهای متخلف ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند.

وی از رانندگان خواست با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و برای بازگشت حداقل چند برابر روزهای عادی وقت در نظر بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.