آمادگی ایران برای شرکت در پیکارهای وزنه برداری نوجوانان جهان

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، مسابقه های وزنه برداری نوجوانان جهان در روزهای ۲۶ شهریور تا اول مهر ماه سال جاری در اسلواکی برگزار می شود و فدراسیون وزنه برداری در نظر دارد برخلاف سال گذشته، با ترکیبی کامل و ۸ نفره در این رقابتها شرکت کند.

براین اساس فرم مربوط به شرکت در رقابتهای جهانی اسلواکی از طریق روابط بین الملل فدراسیون وزنه برداری برای فدراسیون جهانی ارسال شد تا مقدمات حضور ایران در این رقابتها فراهم شود.

تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان سال گذشته با چهار ملی پوش در رقابتهای جهانی پرو شرکت کرد که حاصل تلاش آنها کسب ۶ مدال نقره از سوی میلادی اورنگی و علیرضا کاظمی نژاد و یک مدال برنز توسط عماد باقری بود.

قرار است، جورج زالای سرمربی مجارستانی تیم نوجوانان ایران از نزدیک رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور را مشاهده و نفرات برتر را برای حضور در مسابقه های نوجوانان جهان معرفی خواهد کرد.

پیکارهای وزنه برداری نوجوانان ایران از روز شنبه ۲۴ تیرماه جاری در سنندج آغاز می شود که حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری و کوروش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه برداری از میهمانان ویژه مراسم افتتاحیه این رقابتها خواهند بود.

ورزشی**۹۱۲۲ **۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۹۱۹۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.